چهارمین جلسه شورای فناوری دانشگاه

چهارمین جلسه شورای فناوری دانشگاه


 

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فن آوری، چهارمین جلسه شورای فناوری با حضور دکتر اویسی رئیس شورا، دکتر خسروی دبیر شورا و سایر اعضا مورخ  1400/03/22 در محل دفتر ریاست محترم دانشگاه برگزار گردید. در ابتدای جلسه، دکتر خسروی معاون تحقیقات و فناوری به بیان دستور کار چهارمین جلسه شورای فناوری پرداختند.

سپس متقاضی جدید استقرار واحد فناور در مرکز رشد فناوری سلامت، از طرح فناورانه خود با عنوان "ساخت ماسک های نانوساختار بر پایه گیاهان دارویی" در حضور اعضاء به دفاع پرداختند. در ادامه جلسه، دکتر خسروی جزئیات آیین نامه حمایت از ثبت اختراعات دانشگاه علوم پزشکی بم را برای اعضاء تشریح نمودند.

از دیگر برنامه های این جلسه می توان به معرّفی فرصت های پژوهشی دانشگاه در زمینه زیست فناوری توسط دکتر سرگزی، مدیر توسعه فناوری سلامت اشاره نمود که این فرصت ها پیرو توافق نامه اخیر دانشگاه با ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری ایجاد شده است. در پایان، دکتر خسروی گزارشی از عملکرد مدیریت توسعه فناوری ارائه نمودند که از مهمترین بخش های این گزارش می توان به کسب امتیاز کامل ارزیابی انطباق در برنامه عملیاتی مشترک سال 1399 و همچنین تدوین برنامه عملیاتی اختصاصی سال جاری این مدیریت اشاره نمود.

 


1400/03/24
222