پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت حضور حماسی مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت حضور حماسی مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی؛ دکترجهان آراء با ارسال پیامی حضور حماسه ساز مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب شایسته و اصلح  کاندید انقلابی و مردمی،  حضرت آیت الله  دکتر رئیسی بعنوان هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی  را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت فهیم، مقتدر و ولایت مدار ایران به خصوص رئیس جمهور منتخب، تبریک گفت.


مقام معظم رهبری(مدظله العالی) :

علاج دردهای مزمن کشور درانتخابات پرشورو حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

 

حضور حماسی ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تمام تبلیغات رسانه های معاند را خنثی نمود و خاطر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را آشفته و دل دوستان و دلسوزان ایران اسلامی را شاد کرد.

ملت ایران اسلامی با سرمشق قرار دادن مکتب امام حسین (ع) و نثار خون هزاران شهید، همانند شهید سردار قاسم سلیمانی ضمن پیروی از رهنمودهای داهیانه ی مقام معظم رهبری در این راه با اقتدار در مقابل کینه توزی ها و نقشه های شوم  صهیونیسم و استکبار جهانی ایستاده و در این راه با اقتدار از حرم خود دفاع، می نماید.

ملت و نظام مقدس ایران اسلامی بار دیگر در 28خرداد ماه 1400 علرغم توطئه و تلاش دشمنان و هجمه های رسانه های غربی، پیروز این میدان بود.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران عزیز، بخصوص جامعه دانشگاهی و دانشجویی، توفیقات روز افزون برای منتخب شایسته مردم ایران، حضرت آیت اله دکتر سید ابراهیم رئیسی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


1400/03/30
383