آغاز فرایند تولید محتوا در مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی بم

آغاز فرایند تولید محتوا در مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی بم

با تجهیز مرکز آموزش مجازی فرایند تولید محتوا با مشارکت اعضای هیأت علمی بصورت آفلاین و آنلاین میسر شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در مصاحبه ای با خبرنگار روابط عمومی ضمن ابراز خرسندی از پایان پروژه تجهیز و راه اندازی مرکز آموزش مجازی، اظهار داشت: با حمایت معاون آموزشی و تلاش و پیگیری مدیر و کارشناس این مرکز بعد از گذشت وقفه ای چند ماهه از زمان افتتاح این مرکز فرایند تولید محتوا با مشارکت اعضای هیأت علمی بصورت آنلاین و آفلاین، امکان پذیر شده است.

دکتر میرزایی، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر چهارصد میلیون تومان افتتاح و  به منظور کاربری دوگانه شامل برگزاری کلاس های مجازی آفلاین و آنلاین و وبینارها و نشست های مجازی نیز معادل یکصد و پنجاه میلیون توان صرف تجهیزات و آماده سازی آن شده است.

وی خاطر نشان کرد: مرکز آموزش مجازی با داشتن به روزترین سیستمها و برنامه ها و کارشناسان خبره آمادگی لازم جهت برگزاری کلاسهای مجازی بصورت آفلاین و آنلاین را دارا، می باشد و در این مسیر از تمامی اساتید و اعضای هیأت علمی دعوت می شود تا در راستای تحقق اهداف برنامه های راهبردی اقدام، نسبت به انجام فرایند تولید محتوا نهایت مشارکت و همکاری را با این مدیریت داشته باشند.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، تصریح نمود: این مرکز همچنین آمادگی دارد تا در شرایط همه گیری ویروس کرونا و لزوم برگزاری کلا سهای بصورت مجازی ضمن عقد قرارداد بر اساس مفاد و مقرارات داخلی معاونت آموزشی، مرکز آموزش مجازی را جهت تولید محتوا در اختیار دانشگاهها و مراکز آموزشی دولتی و خصوصی شهرستان بم، قرار دهد.

دکترمیرزایی ابراز امیدواری کرد: تا اعضای هیأت علمی ضمن مشارکت و تأثیر گذاری در فرایند تدریس بصورت مجازی  گامهای موثری بردارند و بر اساس شیوه نامه دانشگاه علوم پزشکی مجازی اقدام به تولید محتوا نموده و پس از تایید در سامانه موکس آرمان، بارگذاری گردد.

 ایشان از تمامی متقاضیان خواست جهت تعیین وقت با کارشناس مرکز آقای دریجانی هماهنگی لازم را بعمل آورند.


1400/04/02
607