نشست هم اندیشی مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد

نشست مدیران حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم، با حضور معاون این حوزه، و با هدف بررسی مشکلات رفاهی دانشجویان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی؛ نشست مدیران حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم، صبح امروز شنبه مورخ ۵ تیرماه ۱۴۰۰، با حضور محمد غضنفرابادی معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیران این حوزه پیرامون بررسی و رفع مشکلات واحد ها و برنامه های پیش رو، از قبیل تجهیز و ساخت خوابگاه دانشجویی، در محل معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی در ابتدای جلسه ضمن ابراز خرسندی از ورود واکسن‌های ایرانی به چرخه واکسیناسیون عمومی و همچنین تزریق نوبت اول واکسن ایرانی کرونا به رهبر انقلاب تاکید کرد: واکسن کوو ایران برکت توسط محققان و پژوهشگران جوان ایرانی که از دانشگاه‌های داخل کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند تولید شده است. و جمهوری اسلامی ایران ششمین کشور در دنیا است که به توانایی تولید واکسن ضدکرونا دست پیدا کرده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی  هدف از برگزاری این نشست را  هم اندیشی برای برنامه ریزی و ساماندهی فعالیت های این حوزه عنوان، و بر افزایش مشارکت اعضا در این فعالیت ها تاکید کرد.

این نشست با اشاره به برخی مشکلات موجود دانشجویان، با بیان نقطه نظرات و دیدگاه های مدیران در خصوص ارائه راهکارهای مناسب جهت برطرف نمودن مشکلات رفاهی دانشجویان خوابگاهی ادامه یافت.

در پایان مقرر شد نشست های تکمیلی با هدف پیگیری مباحث این جلسه و ادامه فعالیت با در نظر گرفتن اولویت ها برگزار گردد. لازم به ذکر است از سال گذشته تاکنون، نشست های هم اندیشی با موضوعات گوناگون در این دفتر برگزار شده که با هدف افزایش تعامل و بهره مندی مجموعه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از توان فکری و عملی مدیران این معاونت صورت می گیرد.


1400/04/05
275