تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد

تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد

تکریم و معارفه رییس حراست دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور معاون فیزیکی حراست وزارت بهداشت، امام جمعه و رییس دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد. 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، قاسمی معاون فیزیکی حراست وزارت بهداشت در مراسم تکریم و معارفه رییس حراست دانشگاه علوم پزشکی بم ضمن گرامیداشت ایام مذهبی پیش رو، شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت امام زمان(عج)گفت: عملکرد حراست دانشگاه علوم پزشکی تا به امروز خوب بوده است و  تعامل، همکاری خوبی با مردم، ادارات و دیگر نهاد ها برقرار کرده است. وی گفت: مردم باید به حراست اعتماد داشته باشند تا امنیت در جامعه برقرار شود و هیچ نعمتی بالاتر از امنیت و آرامش نیست و حراست باید به گونه ای عمل کند که از افراط و تفریط جلوگیری و هیچگونه هراس در دل مردم ایجاد نکند. قاسمی گفت: به موقع و درست عمل کردن حراست می تواند از بیراهه رفتن جوانان در دانشگاه جلوگیری کند و از زحمات دکتر دانشیار که به مقام بازنشستگی نائل آمدند تشکر وبرای رییس جدید حراست دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم شهادت امام حسن عسکری (ع) را تسلیت و آغاز امامت امام عصر(عج ) را تبریک عرض کرد و گفت: یکی از سیاست های وزارت بهداشت ارائه خدمات سلامت در یک محیط ایمن و آرام است و یکی دیگر از وظایف مهم آن آموزش و پژوهش است که دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور با جوانانی روبه رو هستند که دشمنان کشور به لحاظ فکری و اخلاقی می خواهند به آنها آسیب برسانند که جلوگیری از این آسیب ها در این منطقه بر عهده دانشگاه علوم پزشکی بم است. وی گفت: وظیفه دانشگاه علوم پزشکی توسعه خدمت سلامت، آموزش، پژوهش، بهداشت، درمان و مسائل فرهنگی است و دانشگاه بایستی دیواری محکم باشد بین خواسته های ناحق افرادی که میخواهند از دانشگاه علوم پزشکی برای رسیدن به اغراض شخصی و سیاسی استفاده کنند و مرز خدمت به مردم در دانشگاه، سیاستی است که وزارت بهداشت مشخص کرده است. رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: ما تمام جریانات سیاسی را دلسوز و محترم  می دانیم و گفتمان های سیاسی باعث رشد کشور خواهد شد وی وظایف حراست را امانتداری و حفاظت از منابع فیزیکی،رازداری، ایجاد ارتباط با مردم  دانست و از زحمات ارزنده دکتر دانشیار در طول دوران خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در بحث بهداشت و درمان، قبل و بعد از زلزله سال 82 تقدیر و تشکر کرد و برای مهندس اسحاقی رییس جدید حراست آرزوی موفقیت کرد. 

این مراسم که صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم، حجت الاسلام مظاهری نماینده ولی فقیه در دانشگاه، دکتر دانشیار و مهندس اسحاقی رییس اسبق و جدید حراست دانشگاه سخنرانی کردند و در پایان از زحمات دکتر دانشیار که به مقام بازنشستگی نائل آمده است با لوح یادبود تقدیر و حکم رییس حراست به مهندس اسحاقی ابلاغ شد.


1397/08/23
1325