جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی بم تشکیل شد

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی بم تشکیل شد

جلسه شورای "امر به معروف و نهی از منکر" دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در دفتر معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه «شورای امر به معروف و نهی از منکر» دانشگاه علوم پزشکی بم صبح امروز شنبه ۱۲ تیر ماه، با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیرحراست دانشگاه، مدیر فرهنگی،  مدیر شورای انضباطی و سایر اعضاء و با هدف بررسی پیشنهادات و اقدامات صورت گرفته،  در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام مظاهری نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با تاکید بر اجرای صحیح مقوله امر به معروف و و نهی از منکر اظهار داشت: امربه معروف و نهی از منکر یکی از آموزه های دین مبین اسلام به شمار می رود و در قرآن کریم و احادیث ائمه معصومین(سلام ا... علیها) نیز همواره بر رعایت این اصل انسان ساز تاکید فراوان شده است.

در این جلسه، پس از ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، نقاط قوت و ضعف مورد بررسی قرار گرفت و مواردی همچون تدوین برنامه‌های اثربخش، برگزاری دوره های آموزشی،  تقدیر از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر و تدوین مقالات پژوهشی به تصویب رسید.


1400/04/12
876