آغاز همکاری های پژوهشی بین دانشگاه علوم پزشکی بم و رفسنجان

آغاز همکاری های پژوهشی بین دانشگاه علوم پزشکی بم و رفسنجان

شروع همکاری پژوهشی بین دانشگاه علوم پزشکی بم و رفسنجان با بازدید رئیس و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بم ازفعالیت های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان آغاز شد.


به منظور بررسی امکانات پژوهشی موجود و استفاده در برنامه های بین دانشگاهی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم به همراه معاون تحقیقات و فناوری، صبح شنبه ۲۶ آبان ماه از برنامه های ملی کوهورت  معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بازدید کردند. در این بازدید ضمن تبادل نظر در خصوص نحوه همکاری متقابل مقرر شد تفاهمنامه ای بدین منظور تنظیم شود تا با هماهنگی و تایید معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع همکاری های گسترده ای بین این دو دانشگاه صورت گیرد.

 

در این دیدار طرفین بر گسترش همکاری ها تاکید کردند و مقرر شد در آینده نزدیک معاون تحقیقات و فناوری و مدیران دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با سفر به دانشگاه علوم پزشکی بم اجرایی شدن تفاهمات را تسهیل و تسریع کند. همچنین مقرر شد معاونین تحقیقات دو دانشگاه اجرای تفاهمات را پیگیری کنند.

 

دکتر عباس زاده در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بویژه در اجرای چندین برنامه کوهرت که در استان کرمان منحصر به فرد و مورد تایید وزارت متبوع می باشد، بر اراده دانشگاه علوم پزشکی بم بر تامین زیرساختها و امکانات مورد نیاز در گسترش فعالیت ها و ارتقای تحقیقات بویژه پژوهش های کاربردی و بالینی با استفاده از تجارب همه دانشگاه ها بویژه دانشگاه های منطقه آمایشی ۸ کشوری تاکید کرد.

 

وی ابراز امیدواری کرد به زودی دانشگاه علوم پزشکی بم با تلاش همه اساتید و کارکنان و دانشجویان بویژه پژوهشگران جوان جایگاه شایسته ای در منطقه به دست خواهد آورد.


1397/08/27
564