جشن تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد

جشن تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد

آیین گرامیداشت 16 آذر و جشن تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور هیئت رئیسه دانشگاه و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد. 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، دکتر عباس زاده در جشن تقدیر از دانشجویان برتر و به مناسبت آیین گرامی داشت 16 آذر روز دانشجو گفت: رمز اول دانشجویی آرمان خواهی و گفتمان دانشجویی آرمانی است. وی گفت: دانشجو باید مطالبه گر باشد و بدون استدلال علمی و منطقی هیچ مطلبی را نپذیرد و دانشجویی یعنی پذیرش گفتمان علمی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی در توصیه ای به دانشجویان گفت: معنویت گرایی فرصت جوانی است و در دوران جوانی و دانشجویی فرصتی مناسب برای کسب ذخیره معنوی است. وی روز دانشجو را به دانشجویان تبریک و برای آنان در در عرصه علمی و زندگی آرزوی موفقیت کرد و از برگزارکنندگان این مراسم به خصوص معاونت فرهنگی و دانشجویی تشکر کرد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی با تبریک روز دانشجو گفت: مطالبه گری دانشجویان مقدس و باعث پیشرفت خود و مجموعه می شود. وی گفت: به لحاظ رشد علمی کشور ما در جایگاه خوبی قرار دارد و دانشگاه علوم پزشکی بم در المپیادها رتبه های خوبی را کسب کرده است.

این مراسم با همت معاونت فرهنگی و دانشجویی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه و اعضای شورای اسلامی شهر و با سخنرانی مهندس بنی اسدی معاون فرهنگی و دانشجویی آغاز و از جمله برنامه های آن؛ ارتباط مستقیم با حرم امام رضا(ع)، تقدیر از دانشجویان برتر، مسابقه ویژه آقایان و بانوان، پخش کلیپ لباهنگ و مصاحبه با دانشجویان و با پخش موسیقی زنده همراه بود.


1397/09/19
765