رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: به زودی ۷۰ تخت بیمارستانی در بخش الحاقی پاستور به بهره برداری می رسد

رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: به زودی ۷۰ تخت بیمارستانی در بخش الحاقی پاستور به بهره برداری می رسد

رییس دانشگاه علوم پزشکی در مراسم افتتاح کلینیک خصوصی پرستاری خدمات در منزل یاس، از راه اندازی بیمارستان محلی در بخش بروات و بهره برداری از ۷۰ تخت بیمارستانی در بخش الحاقی بیمارستان پاستور خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی در افتتاحیه کلینیک خصوصی پرستاری خدمات در منزل یاس بروات گفت: با توجه به تصویب سند درمان و ابلاغ آن به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، برای بخش بروات در این سند، بیمارستان محلی در نظر گرفته شده که با همت و حمایت مسئولین، کمک خیرین و مردم منطقه می توان آن را به مرحله بهره برداری رساند که مدیریت این بیمارستان ها وابسته به بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و مشخص شده است همچنین می تواند خدمات درمانی و اورژانسی را با بهترین کیفیت به مردم منطقه ارائه دهد و خیلی بالاتر از کلینیک های شبانه روزی و مجموعه های کوچک، که مدیریت آنها میتواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد.همچنین، بزودی کارگروهی جهت ارزیابی مکان و راه اندازی پروژه در بهترین نقطه در این بخش تشکیل خواهد شد. 

دکتر عباس زاده در ادامه گفت: به زودی ۷۰ تخت بیمارستانی در بخش الحاقی بیمارستان پاستور به بهره برداری می رسد و با بهره برداری آن ۳۴۰ تخت فعال در این بیمارستان خواهیم داشت.

وی گفت: عملیات عمرانی بیمارستان آموزشی ۲۰۲ تختخوابی با پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی و حمایت های مهندس نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان، که از سال ۸۳ تاکنون کمتر از ده درصد پیشرفت فیزیکی داشته  به زودی آغاز و مردم شاهد تحول عمرانی آن خواهند بود.

وی افزود: تاکنون ۶ دستگاه آمبولانس پیشرفته و مجهز به ICU به ناوگان آمبولانس اضافه کردیم و مجوز ۴ دستگاه دیگر را نیز دریافت و به زودی به این ناوگان اضافه می شود که مردم در کمترین زمان خدمات خوبی را  در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی دریافت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: بیش از ۷۵ درصد سلامت بر عهده سازمان هایی غیر از وزارت بهداشت است، عمده حفظ سلامتی و برگشت آن بدست خود مردم است. و امکانات دانشگاه علوم پزشکی بم متعلق به مردم و شهرستان های شرق استان کرمان است.

 کلینیک خصوصی پرستاری و خدمات در منزل یاس، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی بم، نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس، مسئولین محلی و مردم بروات عصر امروز باهمت بخش خصوصی در این بخش افتتاح شد.


1397/09/21
764