تفاهم نامه میان حوزه علمیه و دانشگاه علوم پزشکی بم

تفاهم نامه میان حوزه علمیه  و دانشگاه علوم پزشکی بم

تفاهم نامه میان حوزه علمیه و دانشگاه علوم پزشکی بم امضا شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم، دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم در ایام وحدت میان حوزه و دانشگاه گفت: همکاری میان حوزه علمیه  و علوم پزشکی بم و استفاده از ظرفیت های مشترک را قدم خیری در رسیدن به کمال جامعه دانست، و افزود: حوزه و دانشگاه میتوانند در فعالیت های پژوهشی وحدت بیشتری داشته باشند. وی در ادامه گفت: سلامت معنوی هم مانند سلامت روحی،جسمی و اخلاقی بسیار مهم است و کسی از معنویت برخوردار نباشد دچار بیماری شده است.

دکتر عباس زاده گفت: چندین مرکز در حوزه دین و سلامت در کشور فعال هستند که با این تفاهم نامه میان حوزه علمیه بم و دانشگاه علوم پزشکی تعامل و همکاری بیشتری در این زمینه انجام خواهد شد. وی گفت: حجت الاسلام مظاهری نمونه ای از اخلاق در میان روحانیون در دانشگاه است که تعامل و محبوبیت خوبی در میان دانشجویان دارد.

حجت الاسلام خواجه رییس حوزه علمیه بم با گرامی داشتن یاد و خاطر جانباختگان زلزله بم، ابراز خرسندی کرد که در ایام وحدت حوزه و دانشگاه تفاهم نامه ای بین علوم پزشکی بم و حوزه علمیه امضا شده است وی از خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بم در منطقه و در حوزه علمیه تشکر کرد.

وی افزود: حوزه علمیه در ارتباط هایی که با مردم دارد می تواند کمک زیادی در انتقال مباحث بهداشتی، سلامت جسمی و روحی به مردم داشته باشد.

 تفاهم نامه میان رییس حوزه علمیه و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم صبح امروز در دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی به امضا رسید.


1397/09/28
886