پیام تبریک معاون آموزشی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام تبریک معاون آموزشی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید 98-97


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، سرکار خانم دکتر قاسمی با صدور پیامی فرارسیدن ماه مهر، بهار تعلیم و تربیت را به همه اساتید، دانشجویان و کارکنان  تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است.

بار دیگر بهار  تعلیم و تربیت با شروع فصل پاییز به نقطه آغازین خود رسیده و دانشگاه علوم پزشکی بم خود را برایمیزبانی از دانشجویان عزیزی آماده کرده است که به تازگی پای در این مکان مقدس گذاشته اند.

تقارن بهار دانش و تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس را به فال نیک گرفته و خاطره شجاعت، ایثار و فداکاری اسوه های غیور و عزتمند ایران اسلامی را  که  بر گرفته از درس های مکتب حسینی است، پاس می‌داریم.

دانشگاه علوم پزشکی بم ضمن تأکید بر نقش خطیر، اساسی و ارزشمند خود در راستا سیاست های کلی دانشگاه و با هدف داشتنجامعه ای سالم و حفظ و ارتقا آن و تعلیم و تربیت نیروی انسانی متخصص مصمّم است که با همّت و تلاشِ صادقانه و مسئولانه تمامی دانشجویان عزیز، اساتید بزرگوار و کارکنان شریف به رسالت آموزشی خود جامه عمل بپوشاند.

 

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فداکاریها و رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به همه‌ی دانشگاهیان ارجمند و جویندگان حکمت و معرفت به ویژه دانشجویان ورودی جدید که با کوشش و تلاش گامی دیگر در جهت فتح قله های علم و معرفت برداشته و به جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم پیوسته‌اند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 امیدوارم در پناه عنایات حضرت حق، سال تحصیلی جدید سالی سرشار از پیروزی های علمی و فرهنگی برای جامعه دانشگاهی ما باشد.


1397/06/31
776