افتتاحیه کلینیک تخصصی حضرت معصومه (س)شهرستان ریگان

افتتاحیه کلینیک  تخصصی حضرت معصومه (س)شهرستان ریگان

کلینیک تخصصی حضرت معصومه (س) با حضور نماینده شرق استان، رییس دانشگاه علوم پزشکی و مسولین شهرستان ریگان افتتاح شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، کلینیک تخصصی حضرت معصومه  (س) با ۶ مطب پزشک متخصص (داخلی، عفونی، اطفال، اعصاب و روان) با زیربنایی در حدود ۳۵۰ مترمربع صبح امروز با حضور دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم، نماینده مردم شرق استان کرمان و مسئولین محلی شهرستان ریگان افتتاح شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی این شهر بازدید و از افتتاح آن در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با راه اندازی بخش های این بیمارستان مردم منطقه از پزشکان و بخش درمانی خوبی برخوردار خواهند شد و نیاز کمتری دارند جهت درمان به شهرستان بم و یا مرکز استان مراجعه کنند.
نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه کلینیک تخصصی ریگان گفت: افتتاح طرح های درمانی در مناطق محروم یکی از خدمات دولت و پیگیری و تلاش شبانه روزی مسئولین جهادگر در این مناطق است که باعث خوشحالی مردم شده و بخش قابل توجهی از هزینه های مردم را می کاهد. وی از دکتر عباس زاده به عنوان یکی از افراد جهادگر در منطقه شرق استان نام برد که از زمان شروع مسئولیتشان در دانشگاه علوم پزشکی پیگیر طرح های بهداشتی و درمانی متعدد و تاکنون خدمات ارزنده ای را ارائه کردند.
شهرستان ریگان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری بم با جمعیتی در حدود ۹۵ هزار نفر تاکنون  از امکانات درمانی بیمارستانی و کلینیک تخصصی برخوردار نبوده است.


1397/10/04
1346