پیام تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی بم به دکتر اکبری به‌عنوان مشاور عالی وزیر در امر اجتماعی شدن نظام سلامت

پیام تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی بم به دکتر اکبری به‌عنوان مشاور عالی وزیر در امر اجتماعی شدن نظام سلامت

دکتر عباس زاده ریاست دانشگاه علوم پزشکی بم انتصاب دکتر محمد اسماعیل اکبری را به عنوان مشاور وزیر در امر اجتماعی شدن نظام سلامت تبریک گفت.


متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

استاد ارجمند و گرانقدر جناب آقای دکتر اسماعیل اکبری

مشاور عالی وزیر بهداشت در امر اجتماعی شدن نظام سلامت

 

انتخاب حضرتعالی که از ذخایر ارزشمند علمی و اخلاق و صاحب تجربه ارزشمند علمی و اخلاقی و صاحب تجربه گرانسنگ مدیریت بخش­های مختلف وزارت بهداشت هستید، به سمت مشاور عالی وزیر بهداشت در امر اجتماعی شدن سلامت، را تبریک عرض نموده، اطمینان دارم حضور شما در این جایگاه به موضوع مهم خدمات جامعه نگر و اجتماعی شدن سلامت که ارکان نظام سلامت به آن محتاج هستند، کمک شایانی کرده و به ارتقای این جایگاه می­انجامد.

به سهم خود ضمن قدردانی از حسن انتخاب وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جناب آقای دکتر نمکی، در سپردن این موضوع مهم به جنابعالی، آمادگی دانشگاه علوم پزشکی بم را برای هرگونه همکاری در راستای این هدف بزرگ که منجر به ارتقای کیفیت و کمیت خدمات سلامت به آحاد مردم می­گردد، اعلام می­دارم.

دکتر عباس عباس زاده

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم

 

متن حکم وزیر محترم بهداشت برای آقای دکتر اکبری بدین شرح است:

استاد و برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمداسماعیل اکبری

 

باسلام

 

مفتخر خواهم بود تا از حضور آن برادر دانشمند بعنوان مشاور عالی وزیر در امر اجتماعی شدن نظام سلامت در کلیه عرصه¬های بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بهره مند شوم.

بیش  از سه دهه پیش همراه جنابعالی و بعضی از دوستان ارجمند گامهایی در تدوین و اجرای پزشکی  جامعه نگر با رویکرد آموزش جامعه محور بجای بیمارستان محور برداشتیم که توفیقاتی نیز در پی داشت .

امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به ادغام نگاه جامعه محور در کلیه معاونت ها و دستگاههای تابعه احساس می¬شود و بدون شک حضرتعالی بعنوان یکی از پرچمداران این حرکت خداپسندانه و سودمند می¬توانید در  به ثمر رساندن این هدف متعالی مساعدت فرمائید.

این تغییر نگاه بخصوص در زمینه¬ آموزش علوم پزشکی¬ می¬تواند دگرگونی عظیمی را در عرصه خدمت رسانی به مردم فراهم نماید که بی تردید راهی سخت ، لیک شیرین و پرثمر خواهد بود .

توفیق آن برادر ارجمند را از خداوند بزرگ مسئلت دارم .

 

 

دکتر سعید نمکی  

وزیر


1397/12/05
779