نشست مشترک حوزه اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی با فرماندار محترم شهرستان بم

نشست مشترک حوزه اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی با فرماندار محترم شهرستان بم

نشست مشترک حوزه اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی با فرماندار محترم شهرستان بم در رابطه با مشکلات و عملکرد این حوزه در محل فرمانداری مورخ 1397/10/12 در ساعت 12 برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی حوزه اجتماعی ، نشست مشترک حوزه اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی با فرماندار محترم شهرستان بم در رابطه با مشکلات و عملکرد این حوزه در محل فرمانداری مورخ 1397/10/12 در ساعت13 برگزار شد. و جلسه با تلاوت آیات قرآن مجید آغاز شد، و ابتدای جلسه مهندس جهانپور مدیر محترم حوزه اجتماعی دانشگاه اظهار نمودند، سلامت حق تمام آحاد مردم است و یکی از اهداف این حوزه راه اندازی مجمع سلامت شهرستان های فهرج، ریگان ، نرماشیر می باشد. و همچنین فرماندار در جریان کمبود های حوزه اجتماعی علل الخصوص فضای فیزیکی مورد نیاز حوزه اجتماعی قرار گرفت و گزارشی از خدماتی که تا کنون حوزه اجتماعی دانشگاه در شهرستان های شرق استان کرمان انجام داده است ارائه گردید.

و در ادامه جناب آقای شهسوار پور فرماندار شهرستان بم بیان فرمودند: حوزه اجتماعی حوزه گسترده ایی است و بعد از زلزله همه توجه مسئولین به بازسازی شهرستان بم بوده در صورتی که بحران های اجتماعی بعد از زلزله دیده نشده و این حوزه بسیار مفید و کارامد است. که از دل این حوزه، اقتصاد ، فرهنگ ، سیاست به وجود می آید. و امید است با همکاری سایر نهاد های اجتماعی برنامه مدونی برای جلوگیری بحران های  اجتماعی بعد از زلزله صورت گیرد. و در پایان آقای شهسوارپور فرماندار محترم  قول مساعدت و همکاری در زمینه رفع مشکل فضای فیزیکی این حوزه را دادند.


1397/10/15
382