سرپرست شبکه و مرکز بهداشت شهرستان نرماشیر منصوب شد

سرپرست شبکه و مرکز بهداشت شهرستان نرماشیر منصوب شد

با حکمی از طرف رییس دانشگاه علوم پزشکی بم، سرپرست شبکه و مرکز بهداشت و بیمارستان جواد الائمه (ع) شهرستان نرماشیر منصوب شد.


جناب آقای دکتر محمد حسین محمدی تهرودی

باسلام واحترام
    نظر به توانمندی، تعهد و شایستگی که در شما سراغ است به  موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست شبکه و مرکز بهداشت شهرستان نرماشیر تعیین می گردید. انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت و توان کارکنان آن مجموعه، هماهنگی با نهادهای محلی، سیاست های راهبردی دانشگاه، در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه در قالب برنامه های مشخص متناسب با شرح وظایف ابلاغی گام های اساسی برداشته شود. به ویژه ضروری است نسبت به اجرای دقیق مقررات و ضوابط اداری و ارتقای سلامت و پیشگیری از بیماری ها در مردم شهرستان با اولویت اقشار آسیب پذیر اقدام شود. موفقیت و سعادت جنابعالی را از درگاه ایزد منان خواستارم.
 
عباس عباس زاده

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم

 

 

جناب آقای دکتر محمدحسین محمدی تهرودی

سرپرست محترم شبکه و مرکز بهداشت شهرستان نرماشیر

باسلام واحترام
    نظر به تعهد و شایستگی که در شما سراغ است به موجب این ابلاغ ضمن حفظ سمت به عنوان سرپرست بیمارستان جوادالائمه (ع) نرماشیر نیز تعیین می گردید تا با یاری خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی با بهره گیری و جلب مشارکت کلیه پزشکان و کارکنان خدوم آن بیمارستان نسبت به راه اندازی کامل و  انجام امور محوله اهتمام ورزید. توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف نظام سلامت از درگاه حضرت باریتعالی خواستارم.
 

    عباس عباس زاده

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم


1397/10/17
708