دومین جلسه هیئت اندیشه ورز در سال 97 برگزار شد

دومین جلسه هیئت اندیشه ورز در سال 97 برگزار شد

دومین جلسه هیئت اندیشه ورز به همت بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم، عباس عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم پیشاپیش فرا رسیدن ولادت حضرت زینب(س) را تبریک عرض کرد و گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات به جلسات اندیشه ورزی تاکید دارند و  دانشگاه علوم پزشکی بم تفاهم نامه ای با حوزه علمیه دارد که در اندیشه ورزی بتوانیم تبادل نظر داشته باشیم.

وی گفت: کشور ما جز کشورهایی است که سابقه طولانی در علم و دانش و همچنین دانشگاه دارد و در تولید علم کشور ایران در غرب آسیا رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی افزود : برای تبدیل شدن به یک دانشگاه نسل چهارم بایستی جنبش نرم افزاری و حرکت بین رشته ای را داشته باشیم و دانشگاه علوم پزشکی بم  با وجود نیروهای توانمند علمی که همدلی و هماهنگی خوبی دارند جایگاه خوبی در کشور می تواند داشته باشد.

دانشی امام جمعه بم پیشاپیش ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و با اشاره به در پیش بودن 40 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: قبل از انقلاب کشور ما به لحاظ بهداشتی مشکلات فروانی را داشت حتی پزشکان ایرانی در این شهر هم، کم بود اما  امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از وضعیت بهداشت ودرمان همچنین از پزشکان بومی خوب برخورداریم که اینها نمونه ایی از دستاوردهای انقلاب است.

در ادامه پاداش مسئول قرارگاه بسیج سازندگی استان گفت: در شرق استان کرمان شاخص های توسعه ایی به شدت پایین و ضریب محرومیت در منطقه بالا بود حتی در برخی روستاها و مدارس از سرویس بهداشتی مناسب برخوردار نیستند.

پاداش افزود: بسیج سازندگی در منطقه شرق استان کرمان فعالیت بیشتری دارد و در حوزه های بهداشت و درمان، کارآفرینی، اشتغال، اقتصاد مقاومتی و همچنین ساخت ساز منازل، مسجد و مدرسه در حال فعالیت است.

بدرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم گفت: یکی از مأموریت های سپاه و بسیج از سال 96 تاکنون، حرکت به سمت خدمات رسانی در حوزه های سازندگی، پزشکی و بهداشتی بوده که این ها نمونه هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی  در راستای خدمت و جلب رضایت مردم است.

محمد دهقانی مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بم نیز گزارشی از عملکرد پایگاه از ابتدای سال تا کنون ارائه کرد.

جلسه هیئت اندیشه ورز به همت بسیج جامعه پزشکی ظهر امروز در سالن اجتماعات سلامت ستاد مرکزی دانشگاه برگزار و اعضای شورا جهت هم اندیشی نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند. 


1397/10/18
1033