تکریم و معارفه سرپرست شبکه و مرکز بهداشت شهرستان نرماشیر

تکریم و معارفه سرپرست شبکه و مرکز بهداشت شهرستان نرماشیر

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم در مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه و مرکز بهداشت  و بیمارستان جوادالائمه شهرستان نرماشیر گفت: فعالیت مراکز بهداشتی و درمانی  در سامانه سیب دارای رتبه یک کشوری است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم،  صبح امروز در سالن آموزش و پرورش شهرستان نرماشیر مراسم تکریم  و معارفه سرپرست شبکه و مرکز بهداشت و بیمارتان جوادالائمه شهرستان نرماشیربا حضور مسئولین شهرستان، هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.   
در ابتدای مراسم مشکی فرماندار نرماشیر گفت: یکی از سیاست های دولت و ازجمله خدمات آن کاهش هزینه های درمان است شهرستان نرماشیر به لحاظ جغرافیایی میتواند نقش مهمی  در درمان داشته باشد. یکی از مطالبات مردم این شهر راه اندازی بیمارستان جوادالائمه است که میتواند در بحث درمان  منطقه موثر باشد.
وی افزود:  در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب قرار داریم و  اقدامات عمده ایی در زیرساخت شهری و بهداشت درمان را در این شهر صورت گرفته است. همچنین دراین شهرستان هماهنگی همدلی خوبی بین ادارات هست.
و از حمایت های دانشگاه علوم پزشکی بم و رییس سابق شبکه بهداشت درمان شهرستان تقدیر و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه ایران نژاد امام جمعه نرماشیر ضمن تبریک روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) از زحمات رییس سابق شبکه بهداشت درمان و سرپرست بیمارستان این شهرستان تقدیر وتشکر کرد.
وی گفت: بیمارستان نرماشیر یکی از دغدغه های مردم است که با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان انتظار داریم هرچه سریعتر افتتاح شود که بار ترافیک از بیمارستان بم کمتر خواهد شد.
 وی افزود : وجود پزشک در مناطق محروم نعمت است و بالاترین مقام خدمت به مردم است همچنین با همدلی و هماهنگی می توان در جهت رشد و پیشرفت منطقه تلاش کرد.
عباس عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: هدف دانشگاه ارتقاء زیر ساخت های سلامت شرق استان است که در بعضی شاخص ها عقب هستیم همه نهاد ها در سلامت مردم موثر هستند و بهداشت در سلامت تاثیر بسازایی دارد و محیط زندگی باید محیط سالمی باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی افزود: فعالیت مراکز بهداشتی درمانی به لحاظ فعال بودن در سامانه سیب دارای رتبه یک کشوری است در شش شاخص رتبه بالا داریم از جمله  پیگیری بیماران مبتلا به فشار خون و دیابت، نمونه ایی از آن است.
عباس زاده گفت: برای افتتاح بیمارستان نرماشیر باید همه استاندارها وجود داشته باشد و بر طبق مجوزات وزارت بهداشت عمل خواهیم کرد و در حال حاضر در بیمارستان این شهر بخش اورژانس، دیالیز، آزمایشگاه و داروخانه در حال خدمات رسانی است

وی افزود: از آذر ماه امسال ۳۰ پزشک متخصص به دانشگاه علوم پزشکی اضافه شده که سعی کردیم از بهترین متخصص ها استفاده کنیم که کفیت در کنار کمیت در حوزه سلامت باید مدنظر قرار داده شود.
وی در ادامه گفت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب قرارداریم روزی در این مناطق پزشک نداشتیم اما امروزه پزشک
متخصص بومی داریم و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی مقدس و یک توفیق است. و مسئولین شهرستان نرماشیر از دانشگاه علوم پزشکی در همه حال حمایت کردند که جای تقدیر وتشکر دارد.
 و درپایان از زحمات امجد رییس شبکه و مرکزبهداشت و کاظمی سرپرست بیمارستان جوادالائمه نرماشیر با لوح یادبود تقدیر و محمدی به عنوان سرپرست شبکه و بیمارستان این شهر معرفی شد.


1397/10/19
1535