پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز پرستار

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز پرستار

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم در پیامی روز پرستار را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت:




بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر اکرم(ص) فرمودند: « هرکس برای برآوردن نیاز بیماری بکوشد چه آن را برآورده سازد و چه نسازد مانند روزی که از مادرش زاده شده از گناهانش پاک می شود»
پنجم جمادی الاول سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت امام حسین (ع) ، حضرت زینب(س) و روز پرستار است .
پرستاران سرچشمه جوشان مهربانی، عطوفت و مظهر پایبندی به خصایص انسانی هستند که نه تنها از حیات همنوعان خود مراقبت می کنند، بلکه روح زندگی و امید به بیماران می بخشند و چنین خصلتی ، مصداق بارز انسانهای مؤمن و صابرانی است که عاشقانه نوع دوستی را معنی می کنند .
اینجانب با احترام و ارادت صمیمانه روز پرستار را گرامی داشته و خدمت یکایک همکاران صدیق و زحمتکش خود در جامعه پرستاری تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون این تلاشگران عرصه سلامت جامعه و خدمتگزاران بی ادعا، بویژه پرستاران محترم بیمارستان ها، مراکز درمانی در چهار شهرستان شرقی استان ( بم ، نرماشیر ، فهرج و ریگان ) ، اساتید معزز ، دانشجویان گرامی  و... را از خداوند منان مسألت می نمایم و امیدوارم این عزیزان با استعانت از خداوند متعال و با تأسی از الگوی خود،  حضرت زینب(س) در تمام مراحل زندگی موفق و کامیاب باشند.

دکتر عباس زاده
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم


1397/10/22
523