برگزاری آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه بصورت الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی بم

برگزاری آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه بصورت الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی بم

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، دومین آزمون پیش کارورزی و اولین آزمون علوم پایه همزمان با سراسر کشور در مرکز آزمون های الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار گردید.

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با اعلام این خبر، گفت : از سال گذشته با تلاش های معاون محترم آموزشی موفق به برگزاری بیش از 40 درصد کل آزمون های دانشکده پزشکی، بهداشت و پرستاری و مامایی بصورت الکترونیک شده ایم  و امیدواریم در سال آتی به دو برابر وضع موجود برسیم.

 


دکتر طولابی، افزود: 57 نفر از دانشجویان پزشکی در مقاطع پیش کارورزی و علوم پایه که شرایط شرکت در این آزمون را داشتند، روز پنج شنبه شانزدهم اسفند ماه جاری همزمان با سراسر کشور که بصورت الکترونیک برگزار شد، شرکت نمودند.

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادامه داد: در آزمون پیش کارورزی که برای دومین بار برگزار گردید،  20 نفر از دانشجویان پزشکی که مقطع کارآموزی بالینی را با موفقیت به اتمام رسانده  بودند، شرکت  داشتند و در صورت قبولی در این آزمون وارد دوره پایانی پزشکی عمومی تحت عنوان دوره کارورزی(اینترنی) پزشکی خواهند شد.

همچنین 37 نفر از دانشجویان پزشکی مقطع علوم پایه بعد از اتمام 5 ترم و قبولی در واحدهای درسی، در این آزمون شرکت کرده و در صورت کسب حد نصاب قبولی وارد دوره فیزیوپاتولوژی می گردند.

بنا بر گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، دکتر طولابی از تمامی مسئولین و عوامل اجرایی آزمون ، حراست، بازرسی ،روابط عمومی، اورژانس و سایر عزیزانی که ما را در برگزاری هرچه بهتر این آزمون یاری نمودند، تقدیر و تشکر نمود.

 


1397/12/18
573