برگزاری جشنواره نظام پیشنهادات و ثبت تجربه دانشگاه علوم پزشکی بم

برگزاری جشنواره نظام پیشنهادات و ثبت تجربه دانشگاه علوم پزشکی بم

 جشنواره نظام پیشنهادات و ثبت تجربه صبح امروز با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم، دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی  در جشنواره نظام پیشنهادات و ثبت تجربه دانشگاه گفت:  همکاران جهت پیشبرد اهداف در سالی که گذشت تلاش زیادی کردند که جای قدردانی و تشکر دارد وی محیط کار را محیطی دوستانه دانست و اجرای  نظام آراستگی را در واحدهای تابعه دانشگاه خوب ارزیابی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی نظم را آموزنده دانست و افزود:  آثار مثبت آن بر زندگی  خود و دیگران می تواند تاثیر بگذارد و دانشگاه علوم پزشکی می تواند الگویی مناسب برای سایر ادارت شهرستان باشد.

وی به بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی اشاره کرد که از سال ۸۳ تا اواسط سال ۹۷ فقط ۱۰ درصد پیشرفت داشت که همکاران در دفتر فنی، توسعه ، مالی، بودجه، باپیگیری شبانه روزی و استفاده از تسهیلات بانکی با طراحی جدید امروزه ستون های آن احداث و در حال ساخت است .

دکتر عباس زاده گفت: دانشگاه یک امانت است و ما باید از این امانت به خوبی استفاده و در جهت رشد آن تلاش کنیم. 

وی  در ادامه گفت: در همه حوزه ها از جمله حوزه های درمان ، بهداشت، فرهنگی و دانشجویی، غذاودارو، اجتماعی، توسعه ، تحقیقات و فن اوری و پرستاری دستاوردهای خوبی داشتیم

وی گفت: دشمن میخواهد به هر نحو به کشور ایران ضربه بزند اما مردم با همدلی و همکاری این اجازه را نداده و نخواهند داد.

دکتر صدیقی معاون توسعه مدیریت منابع دانشگاه در ادامه گفت: در ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی همت و تلاش بزرگ همکاران بود راه اندازی و تجهیز بخش الحاقی پاستور و بیمارستان ریگان با تلاش شبانه روزی انجام شد.

دکتر صدیقی گفت:باید برای همکاران یک محیط مساعد داشته باشیم تا استعداد ها را شکوفا کنیم وی گفت سامانه پیشنهادها گوش شنوای سیستم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه افزود:  جشنواره نظام پیشنهاد و ثبت تجربه با محوریت افزایش درامد کاهش هزینه ها و مدیریت منابع، پزشک خانواده و ارجاع، افزایش بهره وری و بهبود فرایند کاری در نظام سلامت، افزایش انگیزه و نشاط در کارکنان و آراستگی در محیط کار در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود وی از همه همکاران خواست با مشارکت در این جشنواره جهت رشد دانشگاه تلاش کنیم. 

وی همچنین  از حمایت های رییس دانشگاه و زحمات همکاران در واحدهای تابعه دانشگاه تشکر کرد.

این مراسم ظهر امروز به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در سالن سلامت ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی برگزار و همچنین از افراد برتر شرکت کننده در نظام پیشنهادها و ثبت تجربه با لوح یادبود تقدیر شد .

 


1397/12/22
752