تقدیر از عوامل اجرایی اعتبار بخشی بیمارستان پاستور بم

تقدیر از عوامل اجرایی اعتبار بخشی بیمارستان پاستور بم

 از عوامل اجرایی اعتبار بخشی بیمارستان پاستور با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی بم تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم؛ دکتر عباس زاده رییس د انشگاه علوم پزشکی در مراسم تقدیر از عوامل اجرایی اعتبار بخشی بیمارستان پاستور گفت: در بیمارستان کارهای بسیار زیاد و بزرگی انجام شده است تا به یک بیمارستان آموزشی تبدیل شود که جا دارد از زحمات عوامل اجرایی از گذشته تا کنون تقدیر شود.

وی افزود: با همدلی و همکاری می توان در جهت رشد و پیشرفت تلاش کرد که امروزه در دانشگاه علوم پزشکی این تیم همدل و همراه تشکیل شده است 

وی با اشاره به بیمارستان 200 تختخوابی گفت: باید با همکاری برای ساخت بیمارستان آموزشی تلاش کنیم تا یک بیمارستان که شایسته مردم منطقه است به بهره برداری برسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی در ادامه افزود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی متعلق به شخص خاص نیست متعلق به مردم است و نباید از آن بهره برداری سیاسی کرد تا جلوی پیشرفت گرفته شود اما بایستی از سیاست برای پیش برد اهداف و  ارتقاء جایگاه  دانشگاه در کشور استفاده شود زیرا مردم منطقه شایسته بهرتین هاست و باید در جهت رفاه حال مردم در حوزه بهداشت و درمان جهادی عمل کنیم.

این مراسم صبح امروز در سالن بیمارستان پاستور با حضور معاونین دانشگاه و رؤسای دانشکده های پرستاری، پزشکی و بهداشت و عوامل اجرایی اعتبار بخشی بیمارستان پاستور برگزار و از 30 نفر از عوامل اجرایی اعتبار بخشی تقدیر شد.


1397/12/26
601