دانشگاه علوم پزشکی بم،جشنواره ارائه پیشنهاد و ثبت تجربه برگزار می کند.

 دانشگاه علوم پزشکی بم،جشنواره ارائه پیشنهاد و ثبت تجربه برگزار می کند.

 دانشگاه علوم پزشکی بم در نظر دارد  به منظور افزایش جلب مشارکت کارکنان وسایر افراد مرتبط با سازمان در تصمیم گیری ها و اصلاح فرایندهای حاکم بر سیستم،جشنواره ارائه پیشنهاد و ثبت تجربه برگزار  کند.


اهمیت و ضرورت توجه به نظامهای مدیریتی توسعه منابع انسانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. نظام پیشنهادات به عنوان یک نظام مطلوب و کارآمد، محیطی را در سازمان بوجود می آورد که کارکنان، مشتریان و کلیه افرادی که با سازمان در ارتباط هستند از عالی ترین رده سازمانی تا پایین ترین سطح آن، نظرات، ایده ها و پیشنهادهای خود را در زمینه حل مشکلات و نارسایی ها و ایجاد بهبود مستمر در فعالیتهای سازمان ارائه نمایند.به همین منظور و افزایش جلب مشارکت کارکنان وسایر افراد مرتبط با سازمان در تصمیم گیری ها و اصلاح فرایندهای حاکم بر سیستم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم در نظر دارد جشنواره ارائه پیشنهاد و ثبت تجربه برگزار کند.

محورهای جشنواره عبارتند از:

1)افزایش درآمد،کاهش هزینه ها و مدیریت منابع

2)پزشک خانواده و نظام ارجاع

3)افزایش بهره وری و بهبود فرایندهای کاری در نظام سلامت

4)افزایش انگیزه و نشاط در کارکنان و آراستگی در محیط کار

ثبت پیشنهاد از طریق سامانه نظام پیشنهادها و ثبت تجربه از طریق سامانه ثبت تجربه وزارت متبوع امکان پذیر می باشد.

تاریخ برگزاری جشنواره روز شنبه مورخ 1397/12/04 می باشد و از سوی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به سه پیشنهاد برتر،پیشنهاددهنده برتر،سه تجربه برتر و تجربه نگار برتر جوایز نقدی و تقدیرنامه اعطا خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با مقررات نظام پیشنهادها،دستورالعمل اجرایی نظام پیشنهادهای وزارت متبوع جهت مطالعه و بهره برداری ارائه می شود.


1397/10/26
766