نشست هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی با رییس مرکز توسعه مدیریت تحول اداری وزارت بهداشت

نشست هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی با رییس مرکز توسعه مدیریت تحول اداری وزارت بهداشت

 رییس مرکز توسعه مدیریت تحول اداری وزارت بهداشت با هیئت همراه از واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی بم بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی؛ ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: شهر بم با مسافت طولانی با پایتخت کشور دارد از امکانات محدودی برخوردار است و باعث می شود درخواست های متعددی از جانب دانشجویان، مردم داشته باشیم  که تا کنون همکاران در دانشگاه عملکرد خوبی ارائه دادند و رسالتی که در منطقه داریم را با یک تصویر از هماهنگی بین واحدها ازجمله توسعه،  پژوهش، بهداشت، درمان، آموزش، مسائل اجتماعی و فرهنگی  همچنین همه مجموعه دانشگاه داشته باشیم.
وی افزود: بیمارستان پاستور بم با توجه به جمعیت منطقه از شلوغ ترین بیمارستان ها در کشور است. 
دکتر سالاریان زاده رییس مرکز توسعه مدیریت  تحول اداری وزارت بهداشت روز سه شنبه از واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی بم و از شهرستان های ریگان فهرج، نرماشیر بازدید و در نشست با هیأت رئیسه دانشگاه ضمن گرامی داشت ایام فاطمیه(س) گفت: پروژه هایی که دانشگاه علوم پزشکی در طرح تحول سلامت در منطقه داشته بسیار چشمگیر است کارهایی انجام شده با وجود کمبود امکانات و نیروی انسانی بسیار خوب بوده است و ماهم تلاش می کنیم تا ساختار تشکیلاتی منظم و منسجم شکل بگیرد و یک کار ارزنده در منطقه داشته باشیم.
دکتر صدیقی معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی از زمان راه اندازی در این منطقه برکات زیادی را به همراه داشته است در مناطق محروم حتی یک خانه بهداشت می تواند تحولی در سلامت داشته باشد. در قبل از زلزله  شهر بم دو بیمارستان امام خمینی ، افلاطونیان و یک زایشگاه فعال و بیمارستان پاستور را در حال ساخت داشت امروزه امکانات خوبی در منطقه داریم اما  بیمارستان امام خمینی  که در زلزله تخریب شد هنوز بازسازی نشده و همانند قبل زلزله دو بیمارستان داریم.
 وی افزود: وجود پزشک متخصص در مناطق محروم باعث تحول در منطقه شده است که با راه اندازی بیمارستان های 32 تختخوابی در شهرستان های ریگان، نرماشیر و فهرج تحولی خوبی را می توانیم شاهد باشیم.
معاون توسعه دانشگاه گفت: سرانه تخت بیمارستانی منطقه شرق استان کرمان از سرانه کشوری بسیار پایین تر است و هنوز کمبودات زیادی در منطقه داریم و در حوزه فرهنگی فضای  ورزشی و خوابگاه برای دانشجویان تاکنون ساخته نشده است.
نشست دکتر سالاریان معاون توسعه مدیریت تحول اداری وزارت بهداشت به همراه هیأت همراه با هیأت رئیسه دانشگاه عصر روز سه شنبه پس از بازدید واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی در مناطق بم، فهرج، نرماشیر و ریگان در دفتر حوزه ریاست دانشگاه برگزار و هیأت رئیسه دانشگاه پیشنهادات و درخواست های خود را مطرح کردند.


1397/11/03
693