نشست تخصصی مدیریت سلامت در حوادث و بلایا با حضور مدیران ارشد حوزه سلامت استان کرمان

نشست تخصصی مدیریت سلامت در حوادث و بلایا با حضور مدیران ارشد حوزه سلامت استان کرمان

نشست تخصصی مدیریت سلامت در حوادث و بلایا با حضور مدیران ارشد حوزه سلامت استان کرمان روز پنجشنبه چهارم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیرت حوادث و فوریتهای پزشکی کرمان، نشست تخصصی مدیریت سلامت در حوادث و بلایا با حضور مدیران ارشد حوزه سلامت استان کرمان با محوریت تشریح و پیاده سازی چارچوب پاسخ ملی سلامت در حوادث و بلایا با حضور رؤسا، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه های علوم پزشکی؛ بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمان برگزار شد .

هدف از برگزاری این نشست آشنایی مدیران ارشد بهداشت و درمان استان با چارچوب پاسخ ملی   NRF  (National Response Framework ) و همچنین اتخاذ راه کارهای لازم به منظور استقرار و عملیاتی کردن این چارچوب و همچنین ادغام آن در برنامه های مدیریت بحران دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی و پشتیبان نظام سلامت بود .

استقرار این چارچوب بستر مدیریت؛ فرماندهی و هدایت منسجم و یکپارچه واحدهای بهداشت و درمان در شرایط اضطراری و حوادث غیرمترقبه را فراهم و مدیریت بحران های طبیعی و غیر طبیعی را تسهیل می کند .

 این نشست روز پنجشنبه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار و دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم به همراه معاونین و مدیران  بازرسی، حراست، روابط عمومی حضور داشتند.


1397/11/05
589