با حکم معاون پرستاری وزارت بهداشت؛ دبیر و دبیران علمی و اجرایی ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری کشور منصوب شدند

با حکم معاون پرستاری وزارت بهداشت؛  دبیر و دبیران علمی و اجرایی ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری کشور منصوب شدند

 دکتر مریم حضرتی در احکامی جداگانه دکتر عباس عباس زاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی بم را به عنوان دبیر، دکتر فریبا برهانی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بم را به عنوان دبیر علمی و دکتر نیلوفر ظفرنیا، را نیز به عنوان دبیر اجرایی ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری کشور منصوب کرد.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم به نقل از روابط عمومي معاونت پرستاري، متن این احکام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عباس عباس زاده

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بم

با عنایت به سیاست های کلی وزارت بهداشت در خصوص اهتمام جدی به ارتقای اخلاق حرفه ای و مراقبت های معنوی و با توجه به اهمیت نهادینه کردن اخلاق به عنوان پایه ای در ارائه مراقبت های پرستاری و حفظ کرامت مددجویان و نظر به مراتب تعهد ، تجربیات و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی  به موجب این حکم به عنوان "دبیرششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری کشور در دانشگاه علوم پزشکی بم" منصوب می شوید. امیدوارم با استعانت از درگاه باریتعالی و همکاری با سایر اعضا و اندیشمندان پرستاری، در راستای تحقق اهداف کنگره موفق و موید باشید. 


سرکار خانم دکتر فریبا برهانی

معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم

با عنایت به سیاست های کلی وزارت بهداشت در خصوص اهتمام جدی به ارتقای اخلاق حرفه ای و مراقبت های معنوی و با توجه به اهمیت نهادینه کردن اخلاق به عنوان پایه ایدر ارائه مراقبتهای پرستاری و حفظ کرامت مددجویان و نظر به مراتب تعهد، تجربیات و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی  به موجب این حکم به عنوان "دبیر علمی ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری کشور در دانشگاه علوم پزشکی بم" منصوب می شوید. امیدوارم با استعانت از درگاه باریتعالی و همکاری با سایر اعضا و اندیشمندان پرستاری، در راستای تحقق اهداف کنگره موفق و موید باشید.


سرکار خانم دکتر نیلوفر ظفر نیا

با عنایت به سیاست های کلی وزارت بهداشت در خصوص اهتمام جدی به ارتقای اخلاق حرفه ای و مراقبت های معنوی و با توجه به اهمیت نهادینه کردن اخلاق به عنوان پایه ای در ارائه مراقبت های پرستاری و حفظ کرامت مددجویان و نظر به مراتب تعهد، تجربیات و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی  به موجب این حکم به عنوان "دبیراجرایی ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری کشور در دانشگاه علوم پزشکی بم" منصوب می شوید. امیدوارم با استعانت از درگاه باریتعالی و همکاری با سایراعضا و اندیشمندان پرستاری، در راستای تحقق اهداف کنگره موفق و موید باشید.


1397/11/08
688