سرپرست بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی ریگان تعیین شد

سرپرست بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی ریگان  تعیین شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم طی حکمی سرپرست بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی ریگان را تعیین کرد.


متن حکم بدین شرح است:

جناب آقای دکتر سید احمد رضا ضیائی  متخصص محترم داخلی

باسلام واحترام
                با توجه به تعهد، شایستگی و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شهرستان ریگان تعیین می¬گردید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله اقدام فرمایید. نظر به ضرورت راه¬اندازی کامل این بیمارستان و توسعه فعالیت¬های درمانی آن انتظار می¬رود از همه ظرفیت¬های موجود بویژه پزشکان، پرستاران و کارکنان ارزشمند آن مجموعه به منظور ارتقای کمی و کیفی فرآیندها بهره گیرید.
از آنجا که برخورداری مردم عزیز ریگان و روستاهای اطراف از ثمرات طرح تحول نظام سلامت تا حد زیادی به مدیریت خدمات درمانی و مراقبتی  آن بیمارستان بستگی دارد، شایسته است به نحوی برنامه ریزی فرمایید که خدمات ارزشمند و نجات بخش درمانی در اسرع وقت و با کیفیت لازم در اختیار همگان بویژه بیماران اورژانس، وگروه¬های آسیب پذیر ارائه گردد.
رعایت حقوق انسانی بیماران و همراهان آن¬ها، توجه به آراستگی و نظم محیط کار، رعایت دقیق راهنماهای بالینی، انضباط مالی و رعایت صرفه جویی در منابع، پیگیری تحقق درآمدها و هماهنگی با نهادهای شهرستان از اهم اموری است که نیاز به نظارت مستمر حضرتعالی دارد.
توفیق روز افزون شما را در ارتقای سلامت و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه باریتعالی خواستارم.

دکتر عباس عباس زاده

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم


1398/01/31
1121