پیام دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت آغاز هفته سلامت

پیام  دکتر عباس زاده  رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم  به مناسبت آغاز هفته سلامت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکترعباس زاده  ؛  در این پیام ضمن گرامی داشت آغاز هفته سلامت سال ۹۸ اظهار کرد:
 
 


یکی از لازمه های توسعه پایدار، ارتقاء سلامت عمومی و برخورداری از جامعه ای با نشاط و خلاق است که این مهم میسر نمی شود مگر با تلاش جمعی و تبیین و اجرای عوامل موثر بر امید آفرینی در لایه های مختلف جامعه. بر این اساس امسال هم همت خواهیم کرد تا با عزمی  والا و دلی پر امید برای افزایش نشاط عمومی و سلامت جامعه تمام تلاشمان را به کار ببندیم. بی گمان این همدلی و همراهی فردایی سالم تر و روشن تر را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد

در قسمت بعدی این پیام قید شده است: 

در همین راستا مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بم در چهار شهرستان شرق استان ( بم ، نرماشیر ، فهرج ، ریگان ) در هفته سلامت امسال و با تاکید بر شعار آن « مراقبت های اولیه بهداشتی ، راهی به سوی پوشش همگانی سلامت » توان اجرایی خود را به کار گرفته تا علاوه بر فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی، با کاهش بار بیماری های جسمی و روحی  از مردم منطقه تحت پوشش این دانشگاه ، از دغدغه‌های اینچنینی ایشان بکاهد.

 

امیدوار  هستیم که با استعانت از خداوند متعال و همدلی و همراهی تمام تلاشگران عرصه سلامت در کنار اهتمام برای پیشبرد فعالیت‌های مرتبط با سلامت همگانی  و همچنین تغییر نگاه از بیماری‌محوری به سلامت‌محوری، گام‌های بلندی را در مسیر ایجاد«زندگی سالم» برداریم.

 

دکتر عباس زاده 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم


1398/02/01
503