بازدید رییس انجمن نوزادان کشور از بیمارستان پاستور

بازدید رییس انجمن نوزادان کشور از بیمارستان پاستور

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم به همراه رییس انجمن نوزادان کشور از بیمارستان پاستور بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، صبح امروز افجه ای رییس انجمن علمی نوزادان کشور از بیمارستان پاستور جهت راه اندازی بخش NICU بازدید کرد.  وی در نشستی که در بیمارستان پاستور برگزار شد گفت: آمار زایمان و نوع زایمان در این منطقه خوب است همچنین باید اعزام مادر باردار در مناطق را به حداقل برسانیم تا میزان مرگ و میر به نحو چشمگیری کاهش پیدا کند. 

افجه ای افزود: بخش NICU با وجود نیروی انسانی از جمله پزشک، پرستار و تجهیزات  اهمیت پیدا میکند و در طب نوزادان کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است و از مسئولین دانشگاه خواست در جهت توانمندسازی پرسنل دوره های آموزشی را در دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار کنند.

در ادامه دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم، ضمن گرامی داشت ایام دهه مبارک فجر گفت: فضای مناسبی برای بخش NICU با هجده تخت در نظر گرفته شده است و بخشی از تجهیزات راه اندازی شده و بخشی دیگر درحال راه اندازی است و دانشگاه با تمام توان آمادگی دارد که این بخش به سطح کیفی مطلوب برسد.

پس از اتمام نشست دکتر افجه ای رییس انجمن علمی نوزادان کشور به همراه دکتر عباس زاده رییس دانشگاه، معاون آموزشی، معاون درمان، رییس بیمارستان پاستور و کادر درمان از بخش های اطفال، زایمان، نوزادان و بخش الحاقی NICU بیمارستان پاستور بازدید کردند.


1397/11/12
714