برگزاری پانزدهمین دوره آزمون صلاحیت های بالینی به روشosce

برگزاری پانزدهمین دوره آزمون صلاحیت های بالینی به روشosce

پانزدهمین دوره آزمون صلاحیت های بالینی به روش osce، برای اولین مرتبه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی بم، ویژه دانشجویان پزشکی عمومی ورودی 91، صبح روز پنج شنبه پنجم اردیبهشت ماه جاری در محل سالن مهارتهای بالینی این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم وبه نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی، دکتر آقاعسکری در خصوص برگزاری آزمون صلاحیت بالینی، گفت: پانزدهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی ویژه دانشجویان دکتری حرفه ای پزشکی عمومی، برای اولین بار همزمان با سایر دانشگاه های برگزارکننده سراسر کشور با رقابت بیش از 20 نفر از دانشجویان ورودی سال91؛ رأس ساعت 8/30  در مرکز مهارت های بالینی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بم، برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه، افزود:  این آزمون با حضور دکتر مجید کاظمی ناظر و نماینده دبیرخانه شورای آموزش پزشکی، نماینده معاونت آموزشی و مدیریت EDC دانشگاه و با مشارکت اساتید محترم گروه های آموزشی بالینی زیر نظر معاونت آموزش پزشکی عمومی دانشکده پزشکی و با همکاری مدیریت حراست و مرکز فوریت های پزشکی 115بم  در مرکز مهارتهای بالینی دانشگاه با ۱۲ ایستگاه فعال و ۳ ایستگاه استراحت با حضور 21نفر از دانشجویان برگزار شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و علمی آزمون، افزود: در این آزمون برابر دستورالعمل وزارت متبوع، تمام فرایند آزمون ضبط  و در اختیار حراست دانشگاه قرار گرفت.

در پایان دکتر آقاعسکری با تبریک به دانشجویان شرکت کننده در این آزمون یادآور شد:  برابر آیین نامه آموزشی بعد از محاسبه نمرات هر ایستگاه ، تمامی دانشجویان شرکت کننده در این دوره، موفق به کسب نمره قبولی شده اند.

همچنین همزمان با برگزاری آزمون، دکتر اکبری قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت با همراهی دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم و جمعی از اعضای هیأت رئیسه و مدیران دانشگاه از محل برگزاری آزمون بازدید و از نزدیک با تیم اجرایی و فرآیند آزمون صلاحیت های بالینی آشنا و از اجرای مطلوب این آزمون که برای اولین مرتبه در دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد، ابراز خرسندی کردند.

 


1398/02/07
571