اعلام زمان پایان ثبت نام آنلاین بیستمین همایش آموزش پزشکی کشور

اعلام زمان پایان ثبت نام آنلاین بیستمین همایش آموزش پزشکی کشور

به استحضار می رساند ثبت نام آنلاین بیستمین همایش آموزش علوم پزشکی از طریق سایت همایش به آدرس meduc20.behdasht.gov.ir در تاریخ نهم اردیبهشت رأس ساعت 13 بسته خواهد شد

 


به استحضار می رساند ثبت نام آنلاین بیستمین همایش آموزش علوم پزشکی از طریق سایت همایش به آدرس meduc20.behdasht.gov.ir در تاریخ نهم اردیبهشت رأس ساعت 13 بسته خواهد شد و پس از آن امکان ثبت نام فقط به صورت حضوری و در محل برگزاری همایش در روزهای 11 تا 13 اردیبهشت ماه انجام خواهد شد. در این خصوص توجه به موارد زیر مورد تأکید می باشد:

•        با توجه به ضرورت ارسال اطلاعات ثبت نام کنندگان آنلاین به شرکت مسؤول میز ثبت نام، مهلت تعیین شده برای ثبت نام آنلاین، به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد.

•        ثبت نام در محل، صرفاً با ارایه کارت ملی فرد ثبت نام کننده امکان پذیر خواهد بود. در صورت عدم ارایه کارت ملی و یا ارایه کارت ملی فرد دیگری به غیر از فرد ثبت نام کننده، ثبت نام انجام نخواهد شد.

•        ثبت نام در محل، صرفاً با پرداخت هزینه حداقل به میزان پانصد هزار ریال (که بر حسب رده شرکت کننده قابل افزایش می باشد) انجام خواهد شد.

•        ثبت نام در محل مستلزم صرف زمان بیشتر برای طی مراحل ثبت نام و صدور کارت (حداقل 30 تا 60 دقیقه) می باشد که لازم است ثبت نام کنندگان در محل به این موضوع توجه داشته و آمادگی لازم برای این مدت انتظار را داشته باشند.

با عنایت به جمیع موارد فوق، به کلیه علاقه مندان به شرکت در همایش (اعم از مدیران، اعضای هیات علمی، کارشناسان و دانشجویان) قویاً پیشنهاد می شود تا نسبت به ثبت نام آنلاین تا قبل از پایان مهلت مقرر اقدام فرمایند.


1398/02/07
494