انتخاب بیمارستان پاستور بم به عنوان بیمارستان برتر در کشور

انتخاب بیمارستان پاستور بم به عنوان بیمارستان برتر در کشور

همزمان با برگزاری روز جهانی ماما، با حضور وزیر بهداشت و درمان، از بیمارستان پاستور بم  به عنوان بیمارستان برتر در زمینه ترویج زایمان طبیعی،  و سه نفر از ماماهای منتخب کشوری دانشگاه علوم پزشکی بم، تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، به نقل از معاونت درمان دانشگاه، همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت، شاهد وحدت و همراهی بی نظیر و کوشش های غرورآفرین مدیران، متخصصان و کارشناسان عالیقدری که همواره کوشیده اند به مردم پاک نهاد این مرز و بوم خدمت کنند. اجرای طرح تحول نظام سلامت قطعاً دستاورد بزرگی برای کشور خواهد داشت و برگی زرین در دفتر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت خواهد کرد.

معاونت درمان وزارت بهداشت با هدف آشنایی با دستاوردهای برنامه ترویج زایمان طبیعی و پاسداشت و حمایت از تلاش های موثر دست اندرکاران نظام سلامت، به صورت انتخاب از بیمارستان های برتر در امر ترویج زایمان طبیعی تقدیر بعمل آورد.

بیمارستان پاستور بم در محورهای حفظ و ارتقاء سلامت  مادر و نوزاد، کاهش سزارین نخست زا، بهینه سازی بلوک زایمان، کاهش مداخلات زایمانی و فرهنگ سازی در زمینه ترویج زایمان طبیعی و توانمندسازی مادران و ارائه دهندگان خدمت به عنوان بیمارستان برتر انتخاب و طی مراسمی همزمان با روز جهانی ماما که با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت و معاونین وزارت برگزار شد و ازدکتر صالحی رییس بیمارستان پاستور بم با اهداء لوح، تقدیر بعمل آمد.

این مراسم به مناسبت روز جهانی ماما و همزمان با یکصدمین  سال مامایی آکادمیک در سالن همایش رازی تهران برگزار و از خانم ها طیبی از دانشکده پرستاری، مرشدی از شبکه بهداشت ریگان و معصومه اماندادی از بیمارستان پاستور، سه نفرپرسنل  دانشگاه علوم پزشکی بم به عنوان ماماهای منتخب کشوری نیز با اهداء لوح تقدیر شد.


1398/02/09
884