پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت روز معلم

پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت روز معلم

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم  ؛ به مناسبت  روز معلم و گرامیداشت  مقام استاد:


۱۲ اردیبهشت، سالروز پاسداشت مقام والای معلم و فرصتی مغتنم است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ استاد شهید مرتضی مطهری، مراتب سپاس خود را تقدیم معلمان و اساتید  مخلص و متعهدی  کنیم که کاروان دانش بشر را به سوی تعالی رهنمون می‌سازند.

شهید مطهری الگویی تمام عیار برای جامعه بزرگ معلمان و استادان دانشگاه بوده و تدبیر ویژه نامگذاری این روز به نام معلم، یادآوری  مبارکی است بر زحمات این عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت.

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و استادانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

بدون تردید استادان فرهیخته کشورمان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال " رونق تولید  "   نام‌گذاری شده است بیش از گذشته طلیعه‌دار عرصه عزم و اراده و کار و تلاش خواهند بود.

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم راخدمت همه همکاران و اساتید فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور بویژه استادان معزز شاغل در دانشگاه علوم پزشکی بم  تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون این عزیزان را ازخداوند متعال خواستارم .

 

دکتر عباس زاده 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم

 


1398/02/12
648