برگزاری جشن روز ماما

برگزاری جشن روز ماما

 جشن روز ماما در سالن آمفی تئاتر بیمارستان پاستور برگزار شد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم ، همزمان با روز جهانی ماما (15 اردیبهشت) مراسم جشنی همراه با برنامه های متنوع و شاد ، جهت تقدیر از گروه مامایی از طرف دانشگاه علوم پزشکی بم  و با مشارکت سازمان نظام پزشکی و معاونت های بهداشت و درمان در سالن آمفی تئاتر پاستور برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ، آقای دکتر عباس زاده ، ریاست دانشگاه با ارسال ویدئو ، ضمن تبریک این روز از زحمات و تلاش های گروه مامایی در راستای سلامت مادران تقدیر و تشکر کردند. در ادامه خانم دکتر خلیلی معاون درمان و خانم دکتر نصری معاون بهداشت دانشگاه طی سخنانی با تبریک این روز ، عملکرد و دستاوردهای واحدهای مربوطه در حوزه مادران را تشریح و از همکاران مامایی تقدیر کردند. آقای دکتر عبدالهی رئیس نظام پزشکی بم نیز به بیان جایگاه مامایی و قدمت یکصد ساله و نقش آن در سلامت مادران و جامعه و مشکلات این گروه پرداختند. در پایان حجت الاسلام دانشی امام جمعه شهرستان بم در خصوص امر زایمان و فرزندآوری با تکیه به سخنان مقام معظم رهبری بر نقش ماما در این حیطه تاکید نمودند.

در پایان این مراسم از آقای دکتر صالحی رئیس بیمارستان پاستور بم به دلیل انتخاب این بیمارستان بعنوان بیمارستان برتر کشوری در امر زایمان طبیعی با اهدا لوح و هدیه قدردانی شد. در ادامه از ماماهای نمونه کشوری و منتخب دانشگاهی از واحدهای مختلف بهداشت و درمان با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر و تشکر بعمل آمد.


1398/02/15
759