آموزش سبک زندگی سالم در کنار ورزش در ضیافت افطاری به کودکان خیریه سپهر

 آموزش سبک زندگی سالم در کنار ورزش  در ضیافت افطاری به کودکان خیریه سپهر

  رییس دانشگاه علوم پزشکی بم در ضیافت افطاری به کودکان خیریه سپهر  به آموزش سبک زندگی سالم در کنار ورزش  پرداخت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، به نقل از معاونت تحقیقات و فن آوری؛ با حضور رئیس دانشگاه و انجام جلسه آموزشی در جمع کودکان سپهر که به دعوت کارکنان معاونت تحقیقات و فن آوری در ضیافت افطاری و برنامه های ورزشی فرهنگی شرکت کرده بودند، برنامه های جامعه نگر و " بسیج ملی کنترل فشارخون بالا " در دانشگاه علوم پزشکی بم آغاز شد. 

با توجه به تاکید مقام عالی وزارت بهداشت مبنی بر اهمیت پیشگیری و انجام اقدامات جامع نگر و  فرهنگ سازی سلامت ، رییس دانشگاه علوم پزشکی بم در حرکتی نمادین با حضور در ضیافت افطاری به افتخار کودکان سپهر که به همت کارکنان معاونت تحقیقات و فن آوری  روز چهارشنبه مورخ 18/2/ 98 برگزارشد ، به آموزش سبک زندگی سالم و پیشگیری از فشارخون در کنار برنامه های ورزشی و شاد پرداخت. 

وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قصد دارد با اجرای برنامه های جامعه نگر پیشگیری از بیماریهای شایع و خطرناک را از سطح اول پیشگیری (مدیریت عوامل خطر ساز) و آموزش سبک زندگی در سطح جامعه نهادینه سازد. در این راستا روسای دانشگاهها مسئولیت اجرای برنامه های " پویش کنترل فشارخون" را بر عهده دارند. دانشگاه علوم پزشکی بم امیدوار است این برنامه ها را با همکاری تمامی نهادهای درون بخشی و برون بخشی منطبق بر طرحهای ابلاغ شده را به انجام برساند.


1398/02/21
453