فراخوان مرحله اول طرحهای پژوهشی مرکز تحقیقات و مطالعات منابع انسانی سلامت سال 1398

فراخوان مرحله اول طرحهای پژوهشی مرکز تحقیقات و مطالعات منابع انسانی سلامت سال 1398


شرایط شرکت در فراخوان

1- اعضاي هيات علمي و شرکتها و موسسات دولتی و غیردولتی (خصوصی، تعاونی, مردم نهاد و خیریه) معتبر داخل و خارج از کشور مي توانند نسبت به ارائه پيشنهاد اجراي طرحها اقدام نمايند. 

2- پروپوزالهای پیشنهادی بایستی در چارچوب شرح خدمات تعیین شده و بر اساس فرمت پروپوزال مرکز تدوین گردند. شرح خدمات مورد انتظار و فرم پیشنهاد طرح از سایت مرکز به آدرس (http://CHHRRS.behdasht.gov.ir)  قابل دریافت می باشد.

3- فرم تکمیل شده پیشنهاد طرح باید به آدرس ایمیل مرکز به نشانی  (http://CHHRRS.behdasht.gov.ir) ارسال گردد. نسخه اصلی پروپوزال نیز که به امضای کلیه پیشنهاد دهندگان (مجریان و همکاران اصلی) رسیده است بایستی به آدرس تهران، شهرک قدس، بلوار ایوانک، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بلوک C، طبقه اول، مرکز تحقیقات و مطالعات منابع انسانی سلامت ارسال گردد. 

4- مهلت ارسال پروپوزال ها، تا آخر وقت اداری پنجشنبه 1398/5/10 خواهد بود.

5- کلیه پیشنهادهای رسیده ابتدا از نظر تکمیل بودن ارزیابی و سپس طبق فرایند تصویب طرحهای پژوهشی مرکز، وارد روند بررسی، تصویب و عقد قرار داد خواهند شد. 

6- مبلغ درج شده در فراخوان حداکثر بودجه پیشنهادی است و هزینه ها باید در شرح پیشنهاد طرح، توجیه گردند. لازم به ذکر است در شرایط مساوی طرح هایی مصوب می گردند که هزینه کمتری درخواست کرده باشند.

لطفا در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۸۱۴۵۳۴۲۲  سرکار خانم قاسمی تماس حاصل فرمایید. 

معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی بم

 


1398/04/01
406