برگزاري نخسين سمينار مجازي آشنايي با دانش پژوهی آموزشي

برگزاري نخسين سمينار مجازي آشنايي با دانش پژوهی آموزشي

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دکتر عظیم میرزازاده رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی طی نامه ای خبر از برگزاری نخسین سمینار مجازی آشنایی با دانش پژوهی آموزشی در آیینه آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی را داد.


در این نامه آمده است : با عنایت به اهمیت فعالیت های دانش پژوهی آموزشی در ارتقای آموزش دانشگاه های علوم پزشکی و فرصت ایجاد شده در آیین نامه ارتقا برای استفاده از امتیازات آن در ماده 3 این آیین نامه که می تواند انگیزه خوبی برای علاقه مندان به آموزش ایجاد کند و همچنین تاکید مکرر مراکز مطالعات و توسعه دانشگاه ها مبنی بر لزوم آموزش و اطلاع رسانی گسترده در خصوص مفاهیم  اولیه و پیشرفته در این مقوله، سمیناری با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی مجازی و مشارکت کلیه دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی کشور برگزار می شود.

سمینار مجازی آشنایی با دانش پژوهی آموزشی در آیینه آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی در تاریخ سه شنبه مورح 1398/04/25 از ساعت 8:30 تا 13 برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است ارتباط مجازی در این برنامه از طریق http://vc.vums.ac.ir/live   برقرار خواهد بود و پوستر و جزییات برنامه همایش نیز متعاقباً اعلام می شود.


1398/04/03
417