تکمیل بیمارستان فهرج تا پایان امسال

تکمیل بیمارستان فهرج تا پایان امسال

معاون درمان وزیر بهداشت در فهرج گفت: ساخت بیمارستان در فهرج ۷۰ درصد پیشرفت دارد و تا پایان امسال تکمیل می شود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت در فهرج گفت: ساخت بیمارستان در فهرج ۷۰ درصد پیشرفت دارد و تا پایان امسال تکمیل می شود.

دکتر قاسم جان بابایی افزود: ساخت بیمارستان در فهرج جزو برنامه های طرح تحول نظام سلامت است و تا پایان سال این بیمارستان تکمیل می شود.

معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نبود مشکل در تامین نیروی انسانی و متخصص و کادر پرستاری افزود: مشکل اصلی تشکیلات است که با همکاری دانشگاه و سازمان برنامه و بودجه پیگیری می شود.

وی با اشاره به کمبود های درمانگاه شبانه روزی فهرج برای راه اندازی رادیولوژی قول مساعد داد و افزود: یکی از برنامه های وزارت بهداشت تامین اعتبار برای اسکان پزشکان است که ۶ واحد در فهرج ساخته می شود.

 پروژه احداث  بیمارستان 32 تختخوابی فهرج  با پیگیری های دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم از روند اجرایی رو به رشدی برخوردار است و با تکمیل و راه اندازی آن مردم منطقه از خدمات درمانی استاندارد بهره مند خواهند شد.

شهرستان فهرج در فاصله 80 کیلومتری شهرستان بم و در مسیر جاده بم-زاهدان قرار دارد و تا کنون از نعمت بیمارستان محروم مانده است.


1398/04/12
793