آغاز ثبت نام از دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد

آغاز ثبت نام از دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی بم  در صورت داشتن شرایط لازم بر اساس برنامه زمانبندی وزارت بهداشت، می توانند برای ورود به مقطع کارشناسی ارشدو استفاده از سهمیه استعداد درخشان (با آزمون و بدون آزمون ) در سامانه مرکز سنجش پزشکی،  ثبت نام نمایند.


مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی با اعلام این خبر، گفت: متقاضیان واجد شرایط که ثبت نام آزمون ورودی خود را انجام داده اند، می توانند بر اساس برنامه زمانبندی وزارت بهداشت از روز شنبه مورخ بیست و نهم تیرماه سال جاری به مدت سه روز  در سامانه مرکز سنجش پزشکی،   ثبت نام  فرمایند.

آقای غضنفرآبادی، افزود:  همچنین دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان پس از ثبت نام در سامانه مرکز سنجش پزشکی و به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام، می بایست از یکم الی  دهم مردادماه نود و هشت جهت ارائه مدارک و ثبت نام  نهایی به مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی مراجعه کنند.

 

تقویم آموزشی واحد استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی بم به منظور ثبت نام دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان در سامانه مرکز سنجش پزشکی جهت ورود به مقطع ارشد

 

ردیف عنوان  شروع پایان
1 ثبت نام در سامانه مرکز سنجش پزشکی  از روز شنبه     98/04/29  تا روز دوشنبه 98/04/31
2  مراجعه به مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی جهت ارائه مدارک  از روز سه شنبه 98/05/01 تا روز پنجشنبه  98/05/10

 


1398/04/24
1704