اظهار رضایت اعضا هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی بم از پیشرفت شاخصهای پژوهشی دانشگاه

اظهار رضایت اعضا هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی بم از پیشرفت شاخصهای پژوهشی دانشگاه

 اعضاء هیأت امنا دانشگاه علوم پزشکی بم از پیشرفت شاخصهای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بم اظهار رضایت کردند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، در بازیدی که آقایان پروفسور افلاطونیان، پروفسور ایرج شریفی و پروفسور محمد جواد زاهدی اعضا هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی بم از دانشگاه داشتند از تلاش دانشگاه در ارتقای شاخص های پژوهشی تقدیر کردند.

پروفسور افلاطونیان بر لزوم حمایت های مالی و معنوی بیشتر از فعالیتهای پژوهشی تاکید نمودند و خاطر نشان کردند هر چقدر دانشگاه بتواند در زمینه های پژوهشی سرمایه گذاری کند بر نحوه عملکرد و خدمات آن تاثیر مثبت خواهد داشت. همچنین ایشان  از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی یزد جهت عقد تفاهم نامه پژوهشی با دانشگاه علوم پزشکی  بم خبر داد.

پروفسور زاهدی ضمن تاکید بر پیشرفت شاخصهای پژوهشی این دانشگاه از سیاستگذاریهای پژوهشی که توسط معاون تحقیقات و فناوری بیان شد اظهار رضایت نمود . در ادامه پروفسور ایرج شریفی  از همت دانشگاه جهت جذب اعضا هیات علمی پژوهشی جوان و کارآمد تقدیر نمود.

در ادامه آقای دکتر عباس زاده  از عزم دانشگاه جهت حل مشکلات بومی منطقه با انجام تحقیق خبر داد و بخصوص بر سوق دادن تحقیقات به سمت موضوعات منطقه ای و از جمله پژوهش­ها و فناوری های مرتبط با سلامت خرما تاکید نمود.


1398/05/14
531