جلسه بررسی وضعیت خدمات رسانی در کلینیک امام رضا(ع) با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی بم

جلسه بررسی  وضعیت خدمات رسانی در کلینیک امام رضا(ع)  با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی بم

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: اگر پروژه ایی بی جهت متوقف و پیمانکار نارضایتی ایجاد کند، این خیانت به نظام سلامت کشور و مردم  منطقه است و باید برخورد قانونی شود.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، صبح امروز پنجشنبه ۲۴ مرداد جلسه بررسی موضوعات و گزارشات مردمی در خصوص کلینیک ویژه دانشگاه با حضور رییس دانشگاه، مسئولین معاونت درمان، رییس کلینیک و سایر مدیران مرتبط در بیمارستان پاستور تشکیل و شکایات واصله در خصوص نحوه ویزیت بیماران، نوبت دهی، امکانات رفاهی و نحوه اطلاع رسانی مطرح و در هر مورد تصمیمات مقتضی اخذ گردید.

دکتر عباس زاده رییس دانشگاه در خصوص پروژه های عمرانی و مطالبات پرسنل دانشگاه گفت: مصوباتی را در هیئت امنا دانشگاه داشته ایم که بتوانیم بخشی از اعتبارات را بدست بیاریم و پرداخت ها را به موقع داشته باشیم.

وی در خصوص زمان بر شدن پروژه ها در بیمارستان پاستور اعلام نارضایتی کرد و افزود: اگر پروژه ایی متوقف شود و پیمانکاری نارضایتی ایجاد کند این خیانت به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات نظام سلامت کشور و مردم منطقه است و باید برخورد  قانونی شود.

در این جلسه برنامه دانشگاه برای تکمیل پروژه کلینیک ویژه که در محل بیمارستان امام خمینی (ره) در حال احداث است و به دلیل افزایش قیمت ها دچار وقفه شده توضیح داده شد. شایان ذکر است به دنبال سفر وزیر بهداشت، و دستوراتی که ایشان در تکمیل این پروژه داشتند، بودجه مورد نیاز تامین شده ودر حال حاضر موانع حقوقی اصلاح قرارداد با پیمانکار در حال رفع شدن است.

امید می رود به زودی عملیات تکمیل این پروژه آغاز شده در زمان کوتاهی تکمیل گردد.

با انتقال کلینیک به محل اصلی بسیاری از مشکلات مراجعین برطرف می گردد.

دکتر عباس زاده در خصوص شکایات مردمی کلینیک ویژه، از مسئولین امر خواست پاسخگوی مطالبات مردم باشند و نظارت خود را افزایش دهند و با هرگونه تخلفی در این حوزه به صورت قانونی برخورد کنند.

وی در خصوص اموال بیمارستان جوادالائمه نرماشیر گفت: ما در دانشگاه علوم پزشکی یک مجموعه هستیم و بایستی به یکدیگر کمک کنیم و هرگونه شایعه پراکنی و جوسازی علیه دانشگاه را از طریق مجرای قانونی پیگیری خواهیم کرد.

در این جلسه نماینده دفتر فنی و مشاورین پروژه در خصوص و مشکلات پیش آمده توضیحاتی را ارائه کردند.

از جمله پروژه های عمرانی بیمارستان پاستور می توان به بخش بازپیرایی اورژانس، ساختمان آموزشی، ساختمان اسکان متخصصین و سردخانه اشاره کرد.

 


1398/05/24
604