افزایش 55 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی بم

افزایش 55 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی بم

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن اعلام پایان ثبت نام اینترنتی و حضوری از افزایش 55 درصدی پذیرش دانشجو در سال 98 نسبت به سال گذشته خبر داد.


دکنر طولابی در خصوص تعداد پذیرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بم، گفت: در سال جاری، این دانشگاه مجوز پذیرش 354 نفر دانشجو را اخذ نموده که از این تعداد سهم آقایان124 نفر و خانمها230 نفر می باشد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه، افزود: با توجه به آمار سال گذشته و مقایسه آن با امسال ما شاهد رشد55 درصدی در پذیرش دانشجو هستیم که  این مهم به واسطه اقداماتی که در راستای تجهیز و فراهم نمودن امکانات آموزشی و رفاهی دانشجویان شکل گرفته، محقق شده است.

وی با اشاره به امکانات آموزشی، تأکید کرد: معاونت آموزشی دانشگاه در راستای اجرایی سازی محور ارتقا ء و ارزیابی آزمون ها، گام های موثری برداشته که می توان به تجهیز و راه اندازی مرکز آزمون الکترونیک با برگزاری بیش از 40 درصد آزمون ها بصورت الکترونیک اشاره نمود.

در پایان دکتر طولابی در خصوص معرفی دانشکده ها و رشته های دانشگاه علوم پزشکی بم،  اظهار داشت: در حال حاضر این دانشگاه با سه دانشکده پزشکی، بهداشت و پرستاری و مامایی در رشته های تحصیلی بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، بهداشت عمومی، مدیریت خدمات بهداشتی، پزشکی، تکنولوژی اتاق عمل، فوریتهای پزشکی، مامایی، پرستاری و علوم آزمایشگاهی به رسالت آموزشی خودمی پردازد.


1398/07/07
1371