پبشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم: دانشگاه علوم پزشکی بم مقصد گردشگری دانشجویان کشور

پبشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم: دانشگاه علوم پزشکی بم مقصد گردشگری دانشجویان کشور

دیدار رییس و معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم با معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، در دیدار دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه و آقای بنی اسدی معاون دانشجویی فرهنگی با خانم دکتر لاری معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت در روز چهار شنبه مورخ  98/07/24 موضوعات دانشجویی و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفتند.

در این دیدار که با حضور مدیران این معاونت در وزارت بهداشت انجام شد، موضوع تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه خوابگاه دانشجویی دختران در ارگ جدید، اخذ تسهیلات جهت احداث خوابگاه دانشجویی پسران، مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اعتبار مورد نیاز در قالب تسهیلات مورد تضمین صندوق رفاه دانشجویان به این دو طرح اختصاص یابد. همچنین در جهت احداث سالن های ورزشی قول مساعدت داده شد. در این دیدار با توجه به ظرفیت های فراوان گردشگری بم  از طرف دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه  پیشنهاد داده شد که دانشگاه علوم پزشکی بم به عنوان مقصد گردشگری دانشجویی کشور معرفی شود که ضمن استقبال خانم دکتر لاری و مدیران آن معاونت از کلیات این طرح، مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی بم پیشنهاد مربوطه را همراه با جزئیات بسته پیشنهادی ارائه کند. 

در این جلسه برای بررسی دقیق تر این پیشنهاد و بازدید از دانشگاه علوم پزشکی بم و امکانات گردشگری شهرستان های تابعه از معاون دانشجویی فرهنگی و مدیران آن حوزه دعوت شد که مقرر شد بازدید در آذر امسال انجام شود.

شایان ذکر است در صورت اجرای طرح گردشگری دانشجویی در بم علاوه بر شناسایی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان و رونق گردشگری، به اهداف توسعه آموزش علوم پزشکی و تبادل فرهنگی در منطقه کمک می شود.


1398/07/28
561