دانشگاه علوم پزشکی بم در زمینه ساختار و اصلاح تشکیلات اداری و روش های قانونی ومنطقی ساماندهی نیروی انسانی به عنوان پایلوت انتخاب می شود

دانشگاه علوم پزشکی بم در زمینه ساختار و اصلاح تشکیلات اداری و روش های قانونی ومنطقی  ساماندهی  نیروی انسانی به عنوان پایلوت انتخاب می شود

 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بم با  مدیرکل مرکز نوسازی و تحول اداری و سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت دیدار کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، دکتر رضا علی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بم با دکتر پاکدل مدیرکل مرکز نوسازی و تحول اداری و سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت  بهداشت ودرمان دیدار کرد.

در این جلسه معاون اداره کل منابع انسانی خانم دکتر کشکیانی و خانم طیبی مدیر نیروی انسانی بم نیز حضور داشتند  و در خصوص ساماندهی نیروی انسانی واصلاح ساختار اداری و تشکیلات وجذب نیروی انسانی وساماندهی شرکت ها طرف قرارداد دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

دکتر پاکدل با بیان اینکه، در مباحث ساماندهی نیروی انسانی و ایده‌های جدید و قانونی معاونت توسعه  همکاری و تبادل نظر خواهیم کرد و در زمینه ساختار و اصلاح تشکیلات اداری وروش های قانونی ومنطقی  ساماندهی نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی بم به عنوان پایلوت انتخاب می شود.

 دکتر علی نژاد رسما از دکتر پاکدل دعوت کرد تا از دانشگاه علوم پزشکی بم  در آینده ایی نزدیک بازدید بعمل آورند.


1398/07/29
544