برگزاری کارگاه آشنایی با استارت آپ ویکند ویژه دانشجویان در راستای کارآفرینی در حوزه پزشکی و سلامت

برگزاری کارگاه آشنایی با استارت آپ ویکند ویژه دانشجویان در راستای کارآفرینی در حوزه پزشکی و سلامت

بخش اول کارگاه آشنایی با استارت آپ ویکند ویژه دانشجویان در راستای کارآفرینی در حوزه پزشکی و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه، با توجه به اینکه دوره‌های رویدادهای ایده‌پروری و کارآفرینی بسترسازی لازم برای ایجاد فرهنگ کارآفرینی و تربیت افراد کارآفرین را فراهم می کند و همچنین  با توجه به نیاز کشور به تولید محصول و پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید، کارگاه آشنایی با استارت آپ ویکند در راستای کارآفرینی در حوزه پزشکی و سلامت با هدف توسعه  فرهنگ کارآفرینی، شناسایی استعداد‌های دانشجوئی و حمایت از ایده‌های آن‌ها تا مرحله تجاری‌سازی توسط معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی بم با همکاری پارک علم و فن آوری کرمان در تاریخ 21 آبانماه 1398 در سالن سلامت دانشگاه برگزار شد.

این کارگاه  با حضور دکتر برهانی معاون، مدیران حوزه تحقیقات و فن آوری و جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و تدریس توسط آقای دکتر کیقباد کیکاوسی انجام و طبق نظر سنجی انجام شده، دانشجویان از نحوه برگزاری کارگاه رضایت داشتند و خواستار تدوام برگزاری این قبیل کارگاهها شدند.

گفتنی است روز پنج شنبه مورخ 1398/08/23بخش دوم این کارگاه که استارت آپ ویکند یک روزه است در کتابخانه دانشکده پزشکی با حضور شرکت کنندگان همین کارگاه برگزار خواهد شد. 

 


1398/08/22
762