پیگیری مدیریت بانک رفاه استان در احداث بیمارستان 202 تختخوابی بم

پیگیری مدیریت بانک رفاه استان در احداث بیمارستان 202 تختخوابی بم

مشارکت، همکاری و تعامل بانک رفاه با دانشگاه علوم پزشکی بم در خصوص خرید تجهیزات، تکمیل و راه اندازی دیگر پروژه های دانشگاه، تداوم خواهد داشت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم در نشست با مدیر امورشعب بانک رفاه استان در دانشگاه علوم پزشکی گفت: تعامل و همکاری با بانک رفاه در پروژه  احداث بیمارستان 202 تختخوابی الگویی برای دانشگاه های کل کشور شد. وی با بیان اینکه 15 سال این پروژه هیچگونه پیشرفتی به خود ندید، اما در سال جاری پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی افزود: مکاتباتی با وزارت بهداشت انجام شده است که در صورت اتمام فاز اول فاز دوم نیز عملیات عمرانی آن آغاز شود.

دکتر عباس زاده گفت: ساخت این بیمارستان آموزشی و درمانی کار بزرگ و خیرخواهانه است که با اتمام آن یک بیمارستان فوق تخصصی مدرن در منطقه راه اندازی خواهد که خدماتی درمانی شامل بخش های تخصصی و فوق تخصصی از قبیل بخش های جراحی قلب، درمان سرطان و پیوند را ارائه خواهد داد و همچنین دانشگاه علوم پزشکی بم تمایل به همکاری و مشارکت با بانک رفاه در دیگر پروژه های دانشگاه را دارد.

مهندس موسوی مدیر امور شعب بانک رفاه استان گفت: پرداخت تسهیلات و مشارکت بانک رفاه در ساخت بیمارستان برای اولین بار در کشور با دانشگاه علوم پزشکی بم صورت گرفت و الگویی برای کل کشور و وزارت بهداشت و درمان شده و همچنین یکی از پروژه های موفق  در شرایط اقتصادی موجود در کشور است.

وی در رابطه با پیشرفت فیزیکی پروژه تسریع در روند اجرایی و مشارکت شرکت مادر تخصصی و پیمانکار بر طبق جدول زمانبندی پروژه خواستار شد.

در ادامه دکتر علی نژاد معاون توسعه و مدیریت دانشگاه، بانک رفاه را شریکی صدیق برای دانشگاه علوم پزشکی بم دانست و خواستار مشارکت بانک رفاه در تکمیل پروژه های واحدهای تابعه دانشگاه شد.

در ادامه این نشست مصوب شد همکاری و تعامل و مشارکت دانشگاه با بانک رفاه بیشتر و شرکت مادر تخصصی عملیات عمرانی فاز اول را تسریع بخشد و مناقصه فاز دوم برگزار شود و مقرر شد بررسی و مشارکت بانک رفاه در تکمیل و بهره برداری کلینیک وِیژه و خرید یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان پاستور صورت پذیرد.

صبح امروز بازدید از پیشرفت فیزیکی پروژه احداث بیمارستان 202 تختخوابی با حضور دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر علی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مهندس موسوی مدیر امور شعب بانک رفاه استان و همکاران وی انجام شد.

 


1398/09/04
527