ابراز رضایت نماینده شرق استان کرمان از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در پروژه های عمرانی بیمارستان پاستور

ابراز رضایت نماینده شرق استان کرمان از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در پروژه های عمرانی بیمارستان پاستور

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی از پروژه های عمرانی بیمارستان پاستور بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، ظهر امروز دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم بم به همراه مهندس نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی و بیمارستان پاستور از جمله باز پیرایی بخش اورژانس ، ساختمان آموزشی، بخش الحاقی سی سی یو، سردخانه جسد، ساختمان مدارک پزشکی، پروژه مسکن پزشکان متخصص و تصفیه خانه بیمارستان بازدید و از عملکرد و همچنین پیشرفت چشمگیر پروژه ها ابراز رضایت کرد. 

دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: بیمارستان پاستور یکی از شلوغ ترین بیمارستان های کشور است و با تدابیر اندیشیده شده دستگاه MRI و همچنین یازده دستگاه دیالیز خریداری شده است که بزودی مراحل نصب و اجرای آن به اتمام می رسد.

وی افزود: هدف ما دانشگاهی شدن منطقه است و تاکنون 9 شرکت دانش بنیان راه اندازی کردیم. 

نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در منطقه افزود: هدف ما خدمت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و همچنین راه اندازی یک منطقه پزشکی و گردشگری در منطقه هست و همچنین تقاضا داریم پزشکان بومی خارج منطقه را به منطقه شرق استان دعوت کنیم تا در کنار درمان، علم را نیز گسترش دهیم.

وی از زحمات دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی و پرسنل دانشگاه در منطقه شرق استان تقدیر کرد.

گفتنی است فاز اول توسعه  بخش اورژانس بیمارستان پاستور که عملیات عمرانی آن از سال گذشته آغاز شده بود با 22 تخت آماده بهره برداری است.


1398/09/20
658