تقدیر از پژوهشگران برتر همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو

تقدیر از پژوهشگران برتر همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو

مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، همزمان با هفته پژوهش مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور دکتر عباس زاده رییس دانشگاه، معاونین، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه  اساتید و دانشجویان دانشکده های پزشکی، بهداشت و پرستاری و مامایی در سالن غدیر دانشکده فنی برگزار شد.

رییس دانشگاه عوم پزشکی بم با بیان اینکه دانشجو باید تاثیر گذاری اجتماعی داشته باشد و این تاثیر گذاری، با علم و پژوهش بدست خواهد آمد.

دکتر عباس زاده گفت: منطقه شرق استان کرمان با وجود دانشگاه علوم پزشکی قطعاً دانشگاهی است و با فعالیت های فرهنگی، علمی، بهداشتی و درمانی به مردم منطقه خدمت می کند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، علوم و پژوهش را یکی از ضروریات عنوان کرد و افزود: دانشگاه در جهت تولید علم و فن آوری باید حرکت کند.

دکتر عباس زاده در این مراسم، ضمن گرامیداشت روز دانشجو،  همچنین هفته پژوهش را به دانشجویان و پژوهشگران تبریک گفت و از زحمات اساتید و پژوهشگران در جهت ارتقاء سطح علمی و پژوهشی و جایگاه  دانشگاه در میان دانشگاه های کشور تقدیر کرد. 

 مراسم روز دانشجو با همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و همکاری معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه برگزار و در پایان  از پژوهشگران برتر با اهداء لوح تقدیر شد.


1398/09/24
650