ابراز رضایت دبیرو اعضای بورد مامایی وزارت بهداشت از فیلد آموزشی دانشگاه و آماربالای زایمان طبیعی بیمارستان پاستور

ابراز رضایت دبیرو اعضای بورد مامایی وزارت بهداشت از فیلد آموزشی دانشگاه و آماربالای زایمان طبیعی بیمارستان پاستور

 مشاور  وزیر در امور مامایی و دبیران هیئت ممتحنه، ‌ارزشیابی و برنامه ریزی مناطق آمایشی رشته بهداشت باروری و مامایی از واحدهای دانشگاه علوم پزشکی بم بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، خانم دکتر شهلا خسروی مشاور وزیر در امور مامایی،خانم دکتر پروین عابدی و  خانم دکتر فاطمه ناهیدی دبیران محترم هیئت ممتحنه، ‌ارزشیابی و برنامه ریزی مناطق آمایشی رشته بهداشت باروری و مامایی روز شنبه، 23 آذر ماه، جهت ارزیابی برنامه آموزشی مقطع کارشناسی رشته مامایی از دانشگاه علوم پزشکی بم بازدید کردند.

این هیئت در ابتدا با حـضور در دفتر رییس بیمارستان پاستور، نشستی با مسئولین دانشکده و بیمارستان برگزار و پس از بررسی مستندات فعـالیت های آموزشی، از بخش های بالینی بازدید کردند.

همچنین در نشستی با دانشجویان در خصوص مشکلات و مسائل موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند و در ادامه نیز نشست با اعضای محترم هیأت علمی گروه مامایی، بازدید از کتابخانه و مرکز مهارتهای بالینی دانشگاه انجام گرفت.

در پایان این سفره یک روزه،  جلسه ایی با حضور آقای دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ، خانم دکتر برهانی معاون تحقیقات و فن آوری، آقای دکتر آقا عسکری معاون آموزشی،  خانم دکتر ظفرنیا رییس دانشکده پرستاری ،خانم صدیقی رییس اداره مامایی معاونت درمان، آقای دکتر خوشاب وخانم مختاری اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده و در این نشست به طرح چالش ها و ارائه راهکارها پرداختند. 

 


1398/09/25
430