رویداد تاریخی در ریگان

رویداد تاریخی در ریگان

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم خبر داد: به زودی انجام اولین عمل جراحی در بیمارستان آیت­ الله هاشمی رفسنجانی ریگان انجام خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه به همراه معاون و مدیر درمان دانشگاه در بازدید از بیمارستان آیت ­الله هاشمی رفسنجانی ریگان که در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار صورت گرفت، ضمن اعلام این خبر از اقدامات و تلاشهای صورت گرفته که موجب شده تا بیماران در این بیمارستان بهترین خدمات را دریافت کنند، تشکر و قدردانی کرد.

در این بازدید که با حضور مهندس باقری فرماندار ریگان انجام شد، بیماران بستری و همراهان آن ها از خدمات دریافت شده ابراز رضایت کردند. آقای دکتر ضیایی رئیس بیمارستان نیز ضمن ارائه توضیحات لازم در هر بخش، گزارش مصور و مستندی از فعالیت­های صورت گرفته ارائه و بر اساس این گزارش تنها در آذرماه سال جاری بالغ بر 14 هزار نفر به صورت سرپایی به این بیمارستان مراجعه و خدماتی از قبیل داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، کلینیک تخصصی، اورژانس سرپایی را دریافت کردند بعلاوه در طی همین ماه حدود 400 نفر در اورژانس و 120 نفر در بخش­های تخصصی کودکان و بزرگسالان بستری شدند. در این گزارش خاطر نشان شد که اطاق عمل و بخش جراحی بیمارستان برای پذیرش بیماران آماده می­باشد و به زودی اعمال جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان طبیعی در این بیمارستان انجام می­گیرد.

در پایان این بازدید دکتر عباس زاده ضمن تشکر از همه دست­اندرکاران بیمارستان بویژه ریاست، مدیریت بیمارستان، مدیر پرستاری وسایر مدیران و کارکنان و بویژه پزشکان و پرستاران از حمایت فرماندار محترم و تلاشهای معاون و مدیر درمان دانشگاه، رضایتمندی بیماران و انجام خدمت به مردم عزیز ریگان و مراجعین به بیمارستان را فرصتی مغتنم برای همگان برشمرد که با استفاده از آن می­توان به مقامات والای معنوی و انسانی دست یافت.

یادآور می­شود بیمارستان آیت ­الله هاشمی رفسنجانی ریگان بر اساس طرح تحول نظام سلامت و در راستای دسترسی مردم منطقه به خدمات درمانی از محل اعتبارات دولتی و مشارکت شرکت کرمان موتور به عنوان معین اقتصادی دانشگاه با ظرفیت 32 تخت راه اندازی شده و در حال ارائه خدمت به مردم می­باشد


1398/10/10
443