پیام تبریک دکتر عباس زاده ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم بمناسبت روز پرستار

پیام تبریک  دکتر عباس زاده ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم بمناسبت روز پرستار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در پیامی روز پرستار را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفتند: 


بسم الله الرحمن الرحیم 

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: « هرکس برای برآوردن نیاز بیماری بکوشد چه آن را برآورده سازد و چه نسازد مانند روزی که از مادرش زاده شده از گناهانش پاک می شود»

پنجم جمادی الاول سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت امام حسین (ع) ، حضرت زینب(س) و روز پرستار است . 

پرستاران سرچشمه جوشان مهربانی، عطوفت و مظهر پایبندی به خصایص انسانی هستند که نه تنها از حیات همنوعان خود مراقبت می کنند، بلکه روح زندگی و امید به بیماران می بخشند و چنین خصلتی ، مصداق بارز انسانهای مؤمن و صابرانی است که عاشقانه نوع دوستی را معنی می کنند . 

اینجانب با احترام و ارادت صمیمانه روز پرستار را گرامی داشته و خدمت یکایک همکاران صدیق و زحمتکش خود در جامعه پرستاری تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون این تلاشگران عرصه سلامت جامعه و خدمتگزاران بی ادعا، بویژه پرستاران محترم بیمارستان ها، مراکز درمانی در چهار شهرستان شرقی استان ( بم ، نرماشیر ، فهرج و ریگان ) ، اساتید معزز ، دانشجویان گرامی  و... را از خداوند منان مسألت می نمایم و امیدوارم این عزیزان با استعانت از خداوند متعال و با تأسی از الگوی خود،  حضرت زینب(س) در تمام مراحل زندگی موفق و کامیاب باشند.

 

دکتر عباس زاده 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم


1398/10/11
443